sueperb pages

Jun 17, 2011

Tamat degree.. alhamdulillah..

Buka email pagi-pagi je nampak email dari UiTM.. tak lain dan tak bukan mestilah email pasal keputusan peperiksaan semester akhir..

bila nak cek keputusan peperiksaan mesti rasa cuak.. dari dulu lagi mesti cuak.. ye lah, risau kot lulus ke fail ke.. sebagai pelajar mesti lah nak keputusan yang terbaik kan..

walaupun dah ada kat email, tapi aku tak terus bukak email tu.. aku cek kat Facebook tengok status kawan-kawan.. ada yang happy .. ada yang redha je.. saje je aku ni tau.. saje nak menambah cuak..

okeyh, bukak blog dulu.. baca komen, balas komen ,blogwalking , baca entri, bagi komen.. ada segmen... aku join.. dan tak cek lagi...

huhu.. tah apa-apa lah aku ni.. nak cek keputusan pun susah.. kalau dulu kena cek kat laman web lagi la susah.. ni dah hantar terus ke email pun tak nak tengok jugak?.. sue sue.. 

dengan lafaz Bismillah, aku beranikan diri membuka email itu.. dan reaksi aku.. ohh..

Alhamdulillah.. lulus .. dan aku berjaya menamatkan ijazah selama 3 tahun..


kesimpulannya..
- puas hati : sebab target tercapai dan boleh grad..
- tak puas hati : sebab aku tahu aku mampu berusaha lebih lagi..







16 komen SUEPERBS...:

Anyss Syuhada said...[Re perbs]

tahniah ye kak sue..

sue perbs.. said...[Re perbs]

thanx adek anyss... ^_*

Unknown said...[Re perbs]

alhamdilllah...selamat datang alam pekerjaan

arituarini said...[Re perbs]

lulus ke..bagus2..tahniah..nnt sy blanje kfc ok...

aLieF si Muncung ManiS said...[Re perbs]

tahniah sue...lepas ni kalau sue dah keje,,boleh la belanja alief..alief tak grade lagi.. tahun lagi..huhu...

Rose said...[Re perbs]

tahniah diucapkan..

Unknown said...[Re perbs]

semoga lebih berjaya di masa hadapan :)

Senorita said...[Re perbs]

hye, congratess!

same wit me.. alhamdulillah graduate..

;)

mirahss said...[Re perbs]

congret..

aduh..jeles lak ngn org abis stdy nih..hehe

sue perbs.. said...[Re perbs]

azam : ye.. skrg berusaha mndptkan krja pulak
arul : thanx.. hehe.. bnyk duit nk blanje ye
alief : thankiu.. heh.. tunggu cari kerje.. stahun lagi.. kejap je tu..
rozshah : terima kasih
eza: insyaallah
senorita : congratz jugak eh.. ^_*

Fadhli Zainol said...[Re perbs]

tahniah! happy 4 u :)

sue perbs.. said...[Re perbs]

thanx isyam mirah n fadhli zainol

farah ashikin said...[Re perbs]

yeah dah grad

Niena Muhammad said...[Re perbs]

tahniah, bla konvo lgi rasa terharu... :)
smoga berjaya lam hidup yg bakal mndatang

nurezzaty jamaluddin said...[Re perbs]

wow..
congrats sbb dah abis study,,

sue perbs.. said...[Re perbs]

farah ahikin : yeah.. dh grad.. jom cri keje
niena : thanx.. tk sabar nk konvo pulak
zety: thankiu..