Jun 22, 2011

Juvana - yang silap silap ~2~





Blooper lagi.. hehe.. blooper yang ke dua..  suka tengok lakonan silap ni.. kalini punya budak Kedah pun ada sekali..

yang lawak part melatah tu laa.. dan yea.. zahiril adzim melatah lagi...

 nak tengok blooper pertama klik SINI

13 komen SUEPERBS...:

Lieyda said...[Re perbs]

hhaha best best,gelak sorg2 haha

nuyui a.k.a miss NUSHA said...[Re perbs]

ala,jrg tgk..xtau pkembangan.. =)

Srikandi Cinta said...[Re perbs]

ala x bleh nak tengok lg dah, cuti dah hbs, huhu

Najmah A. M said...[Re perbs]

part paling best masa scene main tenis tu. pergh! ketawa berdekah2 kami yang menontonnya. keke.

juvana best!

Acik said...[Re perbs]

suka zahril adzim

emeera asnary said...[Re perbs]

dah tgk yg 1st ary tu. weeeyhhh, klakkau,, hehe * gud JOB k, t bwak yg ke-3 pulak !

emeera asnary said...[Re perbs]

tambahan : zahiril mang melatah yee, hehe

sue perbs.. said...[Re perbs]

@ Najmah : ha'ah... tpelanting raket.. hebat sngt tu..
@ Acik : suke jugakk...
@ emeera : klalakau2.. yg first punye pon zahiril adzim mlatah tpi tk pasti die mlatah ke takk.. bile tngk yg ke 2 ni .. yeah.. die memg mlatah.. hehe.. tpi mak cik tu mlatah lgi klakau..

FIFIEY LYCHEE MARATION said...[Re perbs]

tak prnh tgk kot juvana ni:( ahh, tak berkembang sungguh kn? takde siaran ni di sini.

M Fizan said...[Re perbs]

mne dapat? huu..nak tengok yang ke-3

sue perbs.. said...[Re perbs]

@ FIFIEY LYCHEE MARATION : emm.. tk leh tngk kat tv, tngk kat tenet pon bleh
@ M Fizan : dpt kat youtube lah.. hehe.. kene tngggu produksi Juvana kuar kan yg ke 3 pulak..

Zul Fattah said...[Re perbs]

tak pernah tengok pun.. rumah kita tak ada tv..
anyway..thanks 4 support

LiLy @ MumMyQiStInA said...[Re perbs]

hehehe..best tgk part silap2 nih.. ;)