sueperb pages

Jun 23, 2011

SEGMEN SIMPLE : MY WISH ...



Segmen simple : My Wish..

Ceritanya bermula, korang sedang berjalan-jalan pulang ke rumah. Korang berjalan melalui sebatang jalan yang sunyi. Korang pun jalanlah dengan penuh keberanian yang membara. Tiba-tiba sebuah teko lama jatuh di depan korang. Korang pun terkejut. Korang tengok tengok tu. Dalam takut-takut tu, korang pun pegang teko lama tu. Korang pun terfikir, "teko apa ni? Berhabuk la".  Korang pun lap teko lama tu dan tiba-tiba asap putih pun keluar dari teko tu. Korang terduduk sambil tengok asap putih tu membentuk seorang lelaki yang tampan. "Assalamualaikum, saya adalah Jin Teko. Oleh kerana, awak telah membuang habuk pada teko saya, saya akan tunaikan satu WISH".

Waalaikumussalam.. Jin Islam rupanya.. wish? satu je? ok lah sebab awak yang suruh saya wish, saya wish sekarang jugak awakkena jadi manusia.. kalau awak jadi manusia awak tak payah hidup dalam teko tu lagi kan? kalau boleh jadi la manusia lelaki... nanti boleh awak kawin dengan saya.. hehe..

bila awak dah jadi suami saya, nanti saya akan jaga awak dengan baik.. saya akan sayang kan awak sepenuh hati jiwa raga saya.. awak pulak mesti lah terima saya seadanya.. awak perlu lah protect saya.. awak kena menunaikan tanggungjawab sebagai suami.. dan sebagai bapa (kalau kita dah ada anak).. bila awak dah kawin dengan saya mesti awak akan tunaikan apa sahaja wish saya kan? kan? mesti kita akan jadi pasangan paling bahagia kan? kan? 


dah... berangan terlebih pulak.. heheh.. nak mengejar masa sebenarnya.. sampai 11.59 malam je... nak join klik SINI








13 komen SUEPERBS...:

Someone said...[Re perbs]

alalala sweet gile wish die :P

jom bace ungu punya pulak
http://unguvioletlovelifestory.blogspot.com/2011/06/segmen-simple-my-wish.html

Zul fattah said...[Re perbs]

nak jadi jin itu la.. dapat kahwin.. huhu

EiZaRaZiErYa said...[Re perbs]

ahahaha...encem sgtlah gamak nye ye jin 2...smpai nk kawen ngn dy~ huuhu..
terjah dari blog nasz~ meh usha cite zie~

http://teamoer.blogspot.com/2011/06/segmen-simple-my-wish.html

wink3 >_<

Nasz said...[Re perbs]

jin tu iras seth tan k? ... haha..

jom terjah dan komen entry geng2 yang join segmen ni gak..huhu..

LIST SEGMEN SIMPLE : MY WISH ...

Unknown said...[Re perbs]

salam..

tah2 jin tu iras2 TOM CRUISE...

hahahaah...

sweet......!!!!!!

Nilam suhana said...[Re perbs]

hahahh... semoga jin jadi suami yang baik k....hehehheh

M Fizan said...[Re perbs]

huhu..kreatif dan unik..nice2..harap awak menang..gudluck :)

sue perbs.. said...[Re perbs]

@missunguviolet : hehe.. sweet ke..

@Zul Fattah : haha.. tukar ngan jin tu.. kamu jdi jin, jin jdi mnusia

@EiZaRaZiErYa : tk hensem tkpe.. janji ikhlas.. hehe

@NasZ : klu ade iras ok gak tu.. haha

@alif ismail: wasalam... haha. Tom Cruise aje die ni.. mentang2 wish nk jdi Tom Cruise

@PeRmAtA bIrU : ye.. harap2 gitu lah ye..

@M Fizan : yg ini segmen je.. tk de pemenang pon.. ^_*

Lia Irdelia said...[Re perbs]

hahah... jin yg hensem... :)

Anonymous said...[Re perbs]

hoho ni lg jiwang hihi

Abby Salvatore said...[Re perbs]

hahaha...best!best!

abby singgah sini baca entri2 sue...:)

normala_ali said...[Re perbs]

wah boley plak nk kwen ngn jin.. bagus2.. heheh.. (^_^)

anumuchan said...[Re perbs]

nak ke suamikan jin..tiba2 dia tukar jd jin balik nnt baru tau..hik2..gudlak ye :)