sueperb pages

Jun 16, 2011

Kami Kaki Blogging !



Join contest pulak.. Kali ni contest untuk kaki blogging.. saya memang kaki blogging... setiap hari mesti kena bukak blog.. saya suka jalan-jalan blog orang lepas tu baca entri dan komen ..  saya suka tekan butang follow bila pertama kali singgah.. saya dapat banyak info berguna melalui blog.. saya enjoy menjadi blogger.. itu bukti saya memang kaki blogging.. 

Jom lah join.. ada hadiah tau.. Klik SINI kalau nak join.. di samping itu kena tag 3 blogger... saya nak tag



oleh sebab tuan punya contest ni name nye start huruf 'F', so semua yang di tag pun bermula dengan huruf 'F' jugak.. ok la tu kan.. hehe.. selamat berblogging semua...


2 komen SUEPERBS...:

MOMOCHAN said...[Re perbs]

huuu goodluck ye awak !


p/s: please come and visit my blog
http://nuovefiabe.blogspot.com/2011/06/black-and-white-contestmomochan-join.html
pstt~jgn lupa vote momochan yee..thanks :)

farah ashikin said...[Re perbs]

hahaha.. nak buat jugak laa