Jun 23, 2011

..22222..





Kalau sebelum ni, aku ada buat entri pasal 11111.. kali ni pasal 22222 pulak.. Sebenarnya nak buat semalam, tapi sebab tak berapa sihat, aku buat hari ni je la.. huhuhu..

Jumlah pengunjung di blog Sueperbs.blogspot.com semalam lebih kurang pukul 1 tengah hari mencecah 22222 pengunjung.. cantik number 22222 tu kan.. hehehe

ye lah baru 22222 pengunjung nak kecoh kan .. tak setanding ngan blog korang-korang kan?

apa pun, alhamdulillah walaupun blog aku ni bukan lah blog informasi sangat, tapi ada jugak yang sudi singgah.. kebanyakan yang aku taip benda-benda yang aku suka je.. sory lah kalau minat kita tak sama.. biasa la tu kan... masing-masing ada citarasa sendiri..

itu je lah kot.. terima kasih semua... 


4 komen SUEPERBS...:

fiQ'Ra said...[Re perbs]

hik3, cantik no tu ;)

Sang Pencinta said...[Re perbs]

yup amsing-masing ada suka sendiri.. tak sempat nak terjah abg nasz.. esok2 eh..

harap jadi yang ke 33333.. fuhhhh..

M Fizan said...[Re perbs]

sangat unik...tahniah2..jauh lagi saya nak lawan..huhuhy

wany said...[Re perbs]

bila plak blog aQ nk mencecah number 2....folloer pon bru 2 org je...hurm...sudi2 la kunjung blog ni...sweetwanysweetmickey.blogspot.com..cewah promote kt blog org plak an,xmalu...hehe