sueperb pages

Jun 25, 2011

Imam Muda yang ke Final..

Antara Imam Muda dan Maharaja Lawak, yang mana satu korang tengok.. aku rasa majoriti mesti tengok  MAharaja Lawak kan? ok.. Atas sebab-sebab tertentu aku tak dapat tengok dua-dua.. tapi aku akan cuba menonton ulangan nya nanti..

Mengikut sumber yang boleh dipercayai (Fanpage dan sahabat-sahabat yang menonton), dua Imam Muda yang layak ke kemuncak Imam Muda ialah Imam Muda Hassan dan Imam Muda Nazrul...

Kedua-dua Imam Muda ini ialah pendidik di mana Imam Muda Hassan yang berasal dari Air Tawar Perak merupakan seorang pensyarah di sebuah Kolej manakala Imam Muda Nazrul yang berasal dari Segamat Johor pula merupakan seorang guru besar di sebuah sekolah agama di Perak.. 

Imam Muda Hassan


Imam Muda Nazrul



Berikut serba sedikit video pengenalan diri Imam Muda Hassan

IMAM MUDA HASAN

dan ini pula video pengenalan diri mengenai Imam Muda Nazrul

IMAM MUDA NAZRUL...



Siapa agaknya yang bakal menjadi juara program Imam Muda musim ke dua ni ye? saksikan pada hari Jumaat di Astro Oasis pada 1 Julai nanti...






5 komen SUEPERBS...:

bawal crepe putih said...[Re perbs]

IM Hassan baru jee mai taman perumahan saya td,,'

then IM Nazrul tu pulak stay kt taman perumahan saya !

weee ~ =)

sue perbs.. said...[Re perbs]

@emeera asnary : la ye ke.. best la dpt jumpe diorang

arituarini said...[Re perbs]

hensem2...tahniah...kih kih kkih

Leya said...[Re perbs]

sejuk hati melihat keduanya...sesejuk perut ibu yang mengandungkan mereka...Tahniah buat kedua mereka

amny said...[Re perbs]

2 2 amni xtgok....xsempat2..hehhe..tgok ulangan je laa...