Jun 22, 2011

Awat tak tido lagi?

image mr gogoo..


hoho.. seharian mengemas rumah... setelah di approve oleh abangku, aku cat ar bilik tempat aku menumpang sekarang... rumah abang ku.. walaupun bilik kecik je tapi syukur la dapat jugak tempat berteduh.. aceceh.. ayat kesian..

kalau duduk kat umah abang aku ni, senang sikit nak keluar.. LRT dekat.. tu yang cepat je habis duit ... sebab nya selau pergi jalan-jalan.. 

awat tak tidur lagi? dari pukul 3 petang tadi aku bertungkus lumus mengecat bilik sampaikan pukul 12 malam baru siap .. tu pun separuh je.. nak siapkan semua memang pengsan la aku.. huhu..

pukul 12 baru mandi.. tak baik mandi malam-malam tau.. boleh menyebabkan kanser.... (macam cakap kat cermin je kan...)

lepas mandi teringat blog.. apa lagi, on9 la.. dan blogwalking sikit-sikit..

so untuk soalan, awat tak tido lagi? jawapannya.. sebab tengah taip entri la.. huhu

nampak tak betapa tak ada idea nya aku.. aku cuma rasa bersalah bila orang singgah blog tapi entri sama je.. tak gitu?

gitu lah sebabnya.. dan hangpa awat tak tido lagi??


ps: aku bukan orang utara.. selamat tidur semua.. tidur..





4 komen SUEPERBS...:

ArulchelseA said...[Re perbs]

slmt pg....nk mintk sarapan kat sini..

Najmah A. M said...[Re perbs]

pergh! nanti dah siap cat, boleh la upload gambar. nak gak tengok bilik baru cat. :P warna apa cat awak? ;D

ps: erk...blog kita dah lama sangat menyepi. (T^T)

M Fizan said...[Re perbs]

huhu..amboi.. kemain lama cat bilik.. baik suruh saya.. 6 jam siap 100% :D

sue perbs.. said...[Re perbs]

@Najmah A. M : segan lak nak ckp warne ape.. hehe.. tu la.. sunyi sepi je bloglist kat tepi ni

@M Fizan : biase lah pengecat tak profesional.. cat sendiri jimat sket.. hehe