Jun 17, 2011

Segmen Simple : Kalaulah ...



Segmen hari ni.. Segmen 'Kalaulah' dari Mr Naser.. 

Kalau apa ye.. hmmm.. kalau lah aku usaha lebih mesti aku dah dapat kerja sekarang ni.. kalaulah aku apply kerja awal-awal, mungkin aku dah bekerja sekarang.. mungkin aku dah mempunyai pendapatan sendiri sekarang.. bolehlah aku membalas jasa ibu ayah aku , kakak dan abangku dan semua lah yang banyak membantu aku.. aku berharap dapat memperbaiki kehidupan keluarga aku menjadi lebih baik.. 

Walau apapun yang terjadi aku redha dengan ketentuan Allah sebab aku yakin bahawa setiap apa yang  berlaku pasti ada hikmah di sebaliknya.. dan aku perlu sentiasa bersikap positif , tidak mudah putus asa dan bersemangat untuk meneruskan perjuangan menjadi insan yang berjaya di dunia ini.. dan juga kehidupan di akhirat yang kekal abadi.. semoga kehidupan kita diberkati Allah swt.. Amin..


Siapa nak join klik SINI.. kat header pon boleh..



9 komen SUEPERBS...:

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...[Re perbs]

usaha, semangat ..yeah ! :D

NasZ said...[Re perbs]

insya Allah...huhu..

jom terjah entry geng2 yang join segmen ni gak..

LIST SEGMEN SIMPLE : KALAULAH ...

emmajean said...[Re perbs]

usaha itu tangga kejayaan.. belum cuba belum tahu!! so kita kena berani mencuba !!

salam perkenalan

http://emmaeema.blogspot.com/

ann said...[Re perbs]

insyaallah..usaha anda pasti berjaya suatu hr nnt..

Surayah said...[Re perbs]

insyaallah dengan ada nya usaha pasti akan ada nya kejayaan
dan setiap apa yang kita lalui adalah ujian dari pada maha Pencipta..
apa2 pun semoga kita sama2 dapat keje ehheehh

http://mssurayah16.blogspot.com/2011/06/segmen-simple-kalaulah.html

Fadhli Zainol said...[Re perbs]

Jom berusaha kearah kebaikan!

:)

Eera Shera said...[Re perbs]

salam.singgah sini..yg lepas tu lepas la.kita cuba utk yg akan dtg ok?
sy join jgk

http://eerashera.blogspot.com/2011/06/segmen-simple-kalaulah.html

Pemuda Harapan said...[Re perbs]

anak yang baik..=)

BajinganCinta said...[Re perbs]

Wish u all the best...:)

singgah sini...