Jun 6, 2011

Apa dah jadi Botak?

Botak.. house kapten

Siapa tengok Juvana tadi? Botak yang paling gangster pun boleh kalah dengan budak kecik ni...

budak Kedah..

Budak Kedah ni masuk sekolah Juvana sebab kesalahan mencuri.. walaupun badan kecik tapi perangai macam orang besar... berani nak belasah orang.. cikgu pun kena belasah.. mulut dia memang tak bertapis.. sampai botak yang ganas tu pun kena.. padan muka Botak.. haha.. tu la semua orang dia nak buli.. dah hebat sangat la tu..


kapten Botak..



p/s : yang terlepas tengok Juvana (episod 7) tadi boleh tengok kat Tonton... sekian.. nak tidur esok ada Test.. selamat malam semua.. ^_*





8 komen SUEPERBS...:

Freaky said...[Re perbs]

haha botak makan tong sampah..

ketabahan hati wan ! said...[Re perbs]

tak sempat tgk..-_-"

Najmah A. M said...[Re perbs]

tengok jugak tadi. comel je dia cakap utara. :)

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...[Re perbs]

walau tgok juvana bukan dari episod satu, tgok dr tgh pon da suka citer nie.. best!

Liza @ Adzriel AB said...[Re perbs]

memang terlepas pun

ayiehulk said...[Re perbs]

hsahhahah~ sronok gile tengok botak ke balik... >.<

Princess Hippiey said...[Re perbs]

peminat setia botak ke n?

sue perbs.. said...[Re perbs]

@ Princess Hippiey: biase2 saje... hehe