sueperb pages

Jul 23, 2011

Malaysia vs Singapura ( pusingan pertama)




Separuh masa pertama Malaysia 1, Singapura 4.. Malaysia menjaringkan gol permulaan hasil jaringan Safee Sali.. 

Separuh masa kedua Safiq Rahim dilayangkan kad merah menyebabkan Malaysia terpaksa bermain dengan 10 pemain.. Pemain Singapura juga bermain dengan 10 pemain, apabila Ismail Yunos juga dilayangkan kad merah... Malaysia  bangkit menambah 2 lagi jaringan.. satu gol jaringan Abdul Hadi Yahya dan satu lagi gol jaringan Safee Sali.. Namun Singapura berjaya menambah lagi satu jaringan menambahkah lagi jurang gol..

Keputusan akhir untuk perlawanan pertama kelayakan piala dunia antara Malaysia dan Singapura menyaksikan Singapura menang dengan 5 gol manakala Malaysia 3 gol.. Safiq Rahim dilayangkan kad merah menyebabkan Malaysia terpaksa bermain dengan 10 pemain.. Pemain Singapura juga bermain dengan 10 pemain, apabila Ismail Yunos juga dilayangkan kad merah..

Malaysia 3 - Singapura 5

Antara gol dari pasukan Malaysia







Apapun masih ada perlawanan kedua di Stadium Bukit Jalil.. pada 28 Julai ini.. Semoga Malaysia berjaya bangkit.. All the best Malaysia..


Oh ye.. bangga dengan Malaysia kerana semua pemain adalah Malaysia tulen.. semangat satu Malaysia.. 



6 komen SUEPERBS...:

ct kektus said...[Re perbs]

betul~


singapore byk orang luar je. ;)

Hafizin Jamil said...[Re perbs]

yeah..singapore kita..

Afrida Abdullah said...[Re perbs]

patut kluarkan fakri tdi...msukkan amirul lbih awl..apa pun hope malaysia dpt kalahkan singapore nnti..

Careila said...[Re perbs]

at least kita perlu bangga yang kita tak pakai pun pemain luar untuk menang kelayakan..tak macam singapore..haha sume nak letak striker import..ceh..xde ape nak dibanggakan..(sorry kalau ade orang singapore terasa..I'm just say the truth) hope orang singapore bangkit, celik dan sedar takdok paedohnye kalau tak pakai kederat sendiri.. I'm still proud to be malaysian..keep gve support to them untuk 28 ni..balas balik!! atleast 2 gol da cantik...

Najlaa 'Aqilah said...[Re perbs]

yeah! go #harimaumalaya go!! ;D

Syazana Zainn said...[Re perbs]

singapore guna 4 org luar =,="

takpe, hope mesia akan cuba mencari kemenangan kat bukit jalil nnt :)