Jul 14, 2011

...Acik Pembuat Banner...


Terima kasih banyak-banyak Acik sebab buat kan banner ... secara percuma pulak tu.. hehe.. ni ha banner yang cik buat..



Okey, segan lak tengok banner muka sendiri.. meow meow pulak tu.. haha..  Mesti Acik tak jumpa gambar lain dalam blog ni  kan.. sebenarnya ada, tapi memang susah nak jumpa pon.. 

Haha.. Acik ambil gambar profile.. gambar ni gambar tengah bosan kat ofis.. masa ni ngantuk tahap ekstreme .. bila dah ngantuk macam-macam la benda lain nak buat.. saje buat black and white ala ala zaman dulu-dulu.. oohh.. rupanya kena guna gambar berwarna baru boleh buat lip lap lip lap ye.. 

Wahai blogger-blogger sekalian, kalau korang nak bannerr free, korang mintak la Acik buat.. Acik buat free je tau.. korang berbuat baiklah dengan Acik ni... semakin baik semakin cantik banner yang Acik buatkan nanti.. hehehehe

Abis la Acik.. tak tido malam la nanti asyik buat banner je.. 

Untuk maklumat lebih lanjut, klik kat blog  ACIK..


6 komen SUEPERBS...:

Acik said...[Re perbs]

heheheee ... malu lah acik! bukannya pandaipun buat banner sebenarnya! baru belajar je ... buat2 banner tu kira praktis ler ... heheee!

NasZ said...[Re perbs]

wah..dapat banner..saya nak tapi malu..haha..

jemput singgah ye?

MOHD NASER.com

sue perbs.. said...[Re perbs]

@Acik

ok la tu... practice make perfect

sue perbs.. said...[Re perbs]

@NasZhehe.. jngn malu2.. Acik sedia menolong..

Cik Bunny said...[Re perbs]

cik bunny nak banner cam tu gak, nak gak ,TAK KIRE!nak banner FLASH...muekekeke =p (cerewet)

Nurita Zakaria said...[Re perbs]

cntik banner tu.... :)