Jul 20, 2011

Botakkk?.. tidakk..


Hari ini, aku bercadang untuk keluar meronda-ronda Kuala Lumpur bersama-sama keluargaku.. Sedang bersiap untuk keluar, ku lihat cermin ... tiba-tiba ku lihat kepala ku botak macam ni..
~
~
~
~
~



tidaakkkkk..... tak mungkin.. tak mungkin... aku gelabah dan rasa macam nak nangis.. tiba-tiba tersedar, rupa-rupanya mimpi sahaja... aku terlelap semula dan ku mimpi tengok cermin lagi.. dan Botak lagi... arghh... aku tau aku sedang bermimpi.. aku cuba bangun tapi tidak boleh.. aku tersekat dalam mimpi macam tersekat dalam jalan yang amat sesak...  aku cuba menyedarkan diri dari mimpi ngeri itu.. tapi mimpi itu seolah-olah berganti-ganti.. aku menjerit dalam mimpi itu supaya mimpi itu tamat.. 

dan akhirnya aku tersedar.. aku tak mahu lelap lagi.. tak mahu bermimpi benda yang serupa lagi...


huhu.. serius mimpi semalam sangat ngeri.. terutama bagi golongan wanita... tak nak mimpi ni lagi.. heheh









12 komen SUEPERBS...:

:: Mrs.Eady :: said...[Re perbs]

botak...tidakkkk.......:)

miezah said...[Re perbs]

hanya mampu gelak ..
hahahahaha .. *wink2

NasZ said...[Re perbs]

mimpi kepala botak ke jumpa botak juvana ni?..hahaha..

MOHD NASER.com

sue perbs.. said...[Re perbs]

mimpi juma Botak tak ngeri.. mimpi kepala Botak ngeri..

Azie Azman said...[Re perbs]

haha..azie ingat sue jumpa botak tadi..=p

Qaseh dalia adelia said...[Re perbs]

heee pakai rmbut palsu lak mmpi pasni

Ezad Skytech said...[Re perbs]

haha...macam mane boleh mimpi macam tu...hanya mampu =D

headayahchul :) said...[Re perbs]

bole geng ngn Botak nii.ehee

sue perbs.. said...[Re perbs]

@Azie Azman tk dela.. tk pnah jumpe pon.. hehe

sue perbs.. said...[Re perbs]

@Qaseh dalia adelia haha.. mimpi je..

sue perbs.. said...[Re perbs]

@Ezad Skytech entah la.. tu la bnyk sngt tngk juvana

sue perbs.. said...[Re perbs]

@headayahchul :) hehe.. botak pon dh tk botak skrg..