sueperb pages

Jul 28, 2011

Tak sabar malam ni...


Malam ni Malaysia vs Singapura second match untuk kelayakan piala dunia.. siapa pergi stadium Bukit Jalil malam ni? huhu.. aku sangat excited harini sebab untuk first time aku dapat tengok Malaysia lawan secara live kat Stadium Bukit Jalil.. Serius aku tak pernah tengok bola live kat stadium.. 

Thanks kepada kakak dan abang aku yang menyeponsor tiket untuk malam ni.. huhu.. nasib baik beli awal-awal haritu.. itu pun tempah kat adik kakak ipar yang beli tiket sekali.. 85 000 tiket habis dijual dalam masa tak sampai 2 hari.. fuhh.. 

Tapi... aku tak ada jersi Malaysia la.. kalau pakai jersi Malaysia baru lagi semangat kot.. kena cari baju biru la untuk malam ni.. ada siapa-siapa nak bagi jersi Malaysia kat aku tak? hehe


jersi ni smart la.. nak satu..


yeah.. semoga Harimau Malaysia berjaya menewaskan Singa malam ni.. Go Malaysia..Malaysia Boleh.. 


11 komen SUEPERBS...:

arituarini said...[Re perbs]

yup harap mlaysia menang mlm ni..cuak nk tunggu mlm ni..kih kih..

ambik je la jersi chelsea aku ni..biru jugak..kih kih kih

Jay Saja said...[Re perbs]

pergh su! jeles! jirit kuat2 ye. keke. kita duduk depan tv je.

jersi? bantai je baju apa pun. janji warna biru atau kuning. ;)

Mish Eyryn said...[Re perbs]

wah ! bestnye dpt gi tgokk. .
ta moh bwak ryn ke ?

sue perbs.. said...[Re perbs]

@ArulchelseA haha.. nk jersi malaysia..

sue perbs.. said...[Re perbs]

@Najmah A. M hehe.. jngn jeles2.. tngk kat tv pon ok.. yg pnting sokong msia

sue perbs.. said...[Re perbs]

@syerz eyryn hehe.. tiket dh abis.. ^_*

Aleen Aiden said...[Re perbs]

pegi jugak?jumpe kat sane! ^_*

Unknown said...[Re perbs]

wah! jumpa sane nnt okay..MALAYSIA BOLEH! Auuuummmm! :D

Acik said...[Re perbs]

merah kuning, merah kuning ...
eh eh, sejak bila acik minat bola ni? :)

sue perbs.. said...[Re perbs]

@aleen aiden, @Fee Hafeezah ketuk keyboard tk jumpe pon korang? hehe

sue perbs.. said...[Re perbs]

@Acikbiru kuning la acik.. ^_*