Jul 11, 2011

Juvana Episod 11 - part akhir..





Yang ini part masa Kedah nak balik dah selepas kes dia selesai.. dan paling sedih masa Kedah peluk Botak.. teringat pulak masa aku nak keluar dari kem PLKN sebab nak masuk matrik.. aku sempat ikut kem tu selama dua bulan je ... tapi memang hubungan kitorang satu kompeni ( aku kompeni charlie) sangat rapat...  yang paling sedih bila satu kompeni buat tepuk semangat untuk aku sorang... dan bila peluk dengan kawan-kawan (perempuan je ye.. hehe).. terkeluar jugak air mata ni.. huhu... tapi kem PLKN tu tiga bulan je.. 

serius memang best bagi aku walaupun ada yang seboleh-bolehnya tak nak pergi kem tu.. kepada adik-adik yang dapat PLKN tu, memang beruntung la.. banyak pengalaman berguna boleh dapat kat situ.. 

Malam ni Juvana episod 12.. jom tengok jom... tak puas hati dengan warden tu.. apa muslihat dia sebenar ye??


5 komen SUEPERBS...:

mimi_atia said...[Re perbs]

huhu..mmng cedih..eh mimi pun kompeni charlie gak..hehehe..same la kte.. mimi kem at ulu pari,n9.. (^_^)

NasZ said...[Re perbs]

tak tengok pun lagi pun..episod 1 je sempat tengok..

MOHD NASER.com

NasZ said...[Re perbs]

salam, awak tak emelkan lagi nama penuh dan alamat awak tu penghantaran hadiah tempat keempat..sila emelkan ke skysaner@gmail.com secepat mungkin ye?

KEPUTUSAN SEGMEN SIMPLE : JOM KOMEN ENTRY SAYA ...

Freaky said...[Re perbs]

freaky x de pengalaman plkn

sue perbs.. said...[Re perbs]

@ mimi_atia : oh ye ke mimi.. sy kat jugra... dekat je
@ Nasz : tk pe.. bleh tngk kt tonton.. thanx ye for the hadiah
@ Freaky : PLKN seronok