Jul 4, 2011

Gedebukk...


Sedang baring-baring berkhayal memikirkan masa depan, tiba-tiba gedebukk.. makhluk apa yang jatuh kat muka aku nih? haisyh.. kucing rupanya.. suka sangat main kejar-kejar.. sampai aku pun kena hempap.. nasib baik lah kau kucing.. kalau kau harimau dah lama aku lari lintang pukang.. huhu..  

Ni Uda... yang paling muda..

Uda walaupun paling kecik kalau bab makan memang mengalahkan abang dan kakak dia.. abang dia Bobo kakak dia Jaja..  

Bobo dan Jaja..

Uda suka menggigit.. tapi dia gigit pun gigit manja je.. Kena cakar tu perkara biasa.. kalau takut kena cakar tak yah bela kucing.. heheh.. 

sayang korang semua.. ^_*





7 komen SUEPERBS...:

cik aisha said...[Re perbs]

meow....gerammnye tgk meow2 ni...cium sket.mmuahh

Freaky said...[Re perbs]

wahh miauuu.. tomeinyeee

Tea said...[Re perbs]

ah, comelnya. tea suka gila dgn kucing.

maszull said...[Re perbs]

alahai cute nyer die...:)

azam said...[Re perbs]

comelnya......
tapi kurang skit sebab anak-anak alahan asma

Rohaizam Rosli said...[Re perbs]

waaaaa Uda cm kucing iejam... sama spesis... huhu kucing iejam namanya momo... huhu tp dia da bergelar ibu da la... huhuhuhu~~~ comey !!!

sue perbs.. said...[Re perbs]

@ cik aisha : hehe.. cium2.. klu kene cakar jngn marah
@ Freaky: tomey sngt
@ Tea: suke kucing comey2 ni
@ maszull: cute.. suke main kejar2 dlm umah
@ azam: tk dpt la bela kucing kan.. tkpe.. tngk je
@ Rohaizam Rosli: laa.. yeke.. dlu nk name kan momo gak.. hehe.. Uda kecik lgi...