sueperb pages

Jul 6, 2011

Segmen cx's : bloglist UiTM di Hatiku



Segmen khas untuk pelajar UiTM tak kira sama ada masih belajar mahupun sudah habis belajar di UiTM.. Cuma buat entri mngapa anda bangga menjadi warga UiTM..

Saya bangga menjadi warga UiTm kerana semasa sekolah lagi saya pernah berangan-angan nak belajar di UiTM.. semasa belajar di matrikulasi Perlis yang berdekatan dengan UiTM Perlis, saya selalu memerhati UiTm dari luar dan menyimpan impian ingin sambung belajar di situ satu hari nanti.. Semasa mengisi borang UPU, 5 universiti pilihan utama saya semuanya kos dari UiTM.. dan alhamdulillah saya dapat tawaran belajar untuk kos pilihan utama saya iaitu ijazah pengurusan perniagaan major Islamic Banking di UiTM Shah Alam.. tidak dinafikan UiTM sangat banyak membantu golongan-golongan kurang berada seperti saya.. yuran nya yang lebih murah sangat membantu golongan-golongan susah yang berhasrat untuk sambung belajar.. UiTM juga telah banyak menghasilkan graduan-graduan yang berjaya.. 

dan alhamdulillah berkat usaha selama 3 tahun, saya telah berjaya menamatkan pengajian pada bulan Jun lepas.. dan kini, cabaran mencari pekerjaan pulak... dan jika ada peluang untuk sambung master, UiTM tentu menjadi pilihan saya lagi.. terlampau banyak kenangan pahit dan manis di UiTM .. UiTM .. tetap di hati..

dan inilah dia lagu UiTM dihatiku dan Wawasan setia warga UiTM .. 














siapa yang nak join klik SINI..




10 komen SUEPERBS...:

Nasz said...[Re perbs]

betul tu..yuran uitm agak berpatutan..

Jemput join segmen simple saya..

SEGMEN SIMPLE : JOM KOMEN ENTRY SAYA ...

CXopportunities said...[Re perbs]

so sweet. tq dear sudi join.. btw, UiTM sgt terpahat kukuh dihati. terharu bila pljr UiTM sudi join bloglist aye .. tq!

Unknown said...[Re perbs]

huhu..sy student u laen..macam mane tuh..hihi..

Unknown said...[Re perbs]

nak join, nak jugak..nak jugak (hentak2 kaki) tp fee bukan students Uitm pulak kan..hohoh.. :P

sue perbs.. said...[Re perbs]

@NasZ : ye.. sngt berpatutan
@cx's : welkam.. no problem.. hehe

sue perbs.. said...[Re perbs]

@syaz@rozelt : tak dpt la nk join.. hehe.. tk pun wat la segmen soh org join pulak..
@Fee Hafeezah ketuk keyboard : jngn la smpai hentak2 kaki.. hehe..

Anonymous said...[Re perbs]

Sangat sayangkan UITM..
sy sangat2 bangga menjadi salah seorang student UiTM especially UiTM Segamat and UiTM Arau...
Sentiasa dihatiku...

Invisible Me said...[Re perbs]

uitm di hatiku ~

sue perbs.. said...[Re perbs]

@Haslinda Ariffin: UiTM di hati kite.. hehe
@.fariza.: same lah kite

farah ashikin said...[Re perbs]

rindu uitm