sueperb pages

Jul 10, 2011

Photoshoot...


Aku buat photoshoot? untuk majalah mana? ke surat khabar? heh.. jangan nak berangan sangat la kan.. majalah mana lah pulak nak ambil aku ni untuk photoshoot.. cover majalah lagi la tak mungkin..

oh ye.. dah lama tak beli majalah.. zaman sekolah dulu aku suka sangat beli majalah.. bila tulis biodata pun saya letak hobi membaca majalah ( buku teks tak minat?)..  bila masuk kedai buku mesti nak tengok majalah.. mata ni asyik nampak majalah je.. 

majalah yang di beli majalah hiburan pulak tu... haisyh.. bila teringat balik rasa menyesal pun ada.. duit belanja mak bagi pergi buat beli majalah.. kalau duit tu aku simpan , entah-entah dah boleh beli rumah banglo dah.. (melampau la tu.. hehe).. last-last buang jugak majalah-majalah tak berfaedah  tu.. sangat lah membazir..

bila dah masuk matrik aku tak beli dah majalah hiburan yang melampau ni.. aku beli majalah Remaja je ... remaja lah katakan..  tapi sekarang ni dah lama tak beli majalah Remaja tu.. masuk kedai buku pun dah tak nampak majalah dah.. (rabun)

bukan majalah tajuk utama sekarang ni.. aku nak cakap pasal photoshoot sebenarnya.. tadi aku tiba-tiba bersemangat nak buat photoshoot untuk model-model di bawah jagaan aku.. (aku lah pengurus mereka).. taku gunakan tiga model untuk photoshoot pertama ni..

tapi model-model aku ni degil sikit.. aku suruh pandang kamera dia pandang tempat lain.. aku suruh buat muka cute, dia buat muka masam.. aku suruh senyum dia jeling.. haisyh... belum terkenal lagi dah buat perangai.. nasib baik lah aku ni pengurus korang..

selama lebih kurang 3 jam, maka selesai lah photoshoot dengan diorang.. oleh sebab diorang ni bukan model profesional, untuk kali ni aku tak bagi gaji.. aku belanja makan je.. diorang pun happy dapat makan.. diorang tak pandang sangat duit-duit ni.. lain kali boleh la ambil diorang untuk photoshoot lagi.. cuma kena tahan sikit la dengan perangai diorang..

nak tengok hasil-hasil photoshoot model-model di bawah pengurusan aku tak? tengok la ni... 

aku cakap senyumm... 


apa yang korang pandang tu? pandang la kamera ni..

yang ni masa aku suruh buat aksi kiut..


banyak kerenah kan model-model aku nih.. hehe.. photoshoot paling bajet.. guna kamera biasa.. aku mana ada DSLR... huhu.. nanti nak upload gambar diorang lagi .. 




7 komen SUEPERBS...:

lieynanilaz said...[Re perbs]

haha...kiut lah sue punya model...:)

sue perbs.. said...[Re perbs]

haha.. model tk profesional

Mish Eyryn said...[Re perbs]

comelnye model dy. .
hehe. . =)

Acik said...[Re perbs]

heh heh .. awal2 lagi acik dah taw ni mesti amik gambar meow meow nih! :)

Siti Safiyyah said...[Re perbs]

kemain kucing2 tu posing.. hehe

Afrida Abdullah said...[Re perbs]

paling suke kaler orange tu..teringat kat manja..huhuh

sue perbs.. said...[Re perbs]

@ syerz eyryn : hehehe
@ Acik : ala acik.. tak suspen ar cam ni.. huhu
@ Siti Safiyyah: tu la.. bukan main pose lgi
@ Afrida Abdullah : yg oren paling berat.. bobo..