sueperb pages

Jul 2, 2011

Juara Imam Muda Terunggul - Imam Muda Hassan..

Imam Muda Nazrul dan Imam Muda Hassan..

Pada 1 Julai 2011 bersamaan 30 Rejab 1432, pastinya tarikh bermakna bagi Imam Muda Hassan di mana beliau telah dinobatkan sebagai Imam Muda Terunggul untuk program Imam Muda Musim ke dua.. Setelah 9 minggu program Imam Muda berlangsung, akhirnya terjawab la persoalan siapa yang bakal mengikut jejak langkah Imam Muda Asyraf yang telah menjuarai Prgram Imam Muda musim pertama..

Jika mengikut statistik pengunjung di blog ini, setiap hari sejak program Imam Muda berlangsung, pasti ada sahaja yang mencari maklumat mengenai Imam Muda Hassan ini.. Ini menunjukkan betapa ramai juga penyokong Imam Muda Hassan ini.. raut wajahnya yang sentiasa tersenyum pasti membuatkan penonton tertarik dengan personaliti nya..


Untuk episod kemucak Imam Muda musim ke dua ini, Imam Muda Hassan dan Imam Muda Nazrul telah dinilai melalui perkara-perkara berikut.. 

- Ujian bertulis (50%)
- Aktiviti di kampung halaman selama 3-4 hari (20%)
- Tazkirah, Hafazan dan Hujah di Pentas akhir (30%)


Tahniah kepada Imam Muda Hassan yang telah dinobatkan sebagai juara Program Imam Muda Musim ke dua ini.. Tahniah juga kepada Imam Muda Nazrul kerana telah sampai kke final.. dan tidak lupa kepada semua peserta program Imam Muda Musim ke dua ini.. diharapkan program seperti ini akan diteruskan lagi pada masa akan datang... 

Untuk mengikuti perkembangan Imam Muda Hassan boleh la berkunjung ke Fanpage Kelab Penyokong Imam Muda Hassan.

bagi yang tak berkesempatan menonton semalam, jom tengok episod kemuncak Imam Muda Musim ke dua ini ..










Imam Muda Hassan membawa pulang hadiah dianggarkan bernilai RM350,000 termasuk biasiswa penuh (pakej platinum) selama 4 tahun bagi menlanjutkan pengajian di Universiti Al-Madinah tajaan Yayasan Al-Madinah.. Tahniah sekali lagi diucapkan..






3 komen SUEPERBS...:

arituarini said...[Re perbs]

uikk bnyaknye hadiah ..tahniah la imam muda hassan....

Han Hanni said...[Re perbs]

alhamdulilah.
walapun xtgk program ni sebab xde astro.tapi tahu jugak serba sedikit..
tahniahh..
adiah tu sngat berbaloi. sbb ini akan menjadi idola kepada oranglain..insyaalah

Acik said...[Re perbs]

aiii ... imam muda n hensem! sape kata pak imam kena yg tua saje, kan!