Jul 27, 2011

Bila dua vlogger bergabung..


Selepas menang 3 kategori dalam anugerah Digi Wow Awards, Anwar Hadi buat pembaharuan dalam video nya.. kali ni bergabung dengan seorang vlogger bernama Aiman Azlan.. bagus jugak kan kalau vlogger-vlogger Malaysia ni bergabung..


yang ini versi Anwar Hadi.


yang ini versi Aiman Azlan


Video kali ni tentang bulan Ramadhan.. wah, lagi beberapa hari je nak puasa.. jom tengok video ni jom.. banyak mesej-mesej terdapat dalam video ni..


Macam mana agaknya kalau Mat Lutfi dan Anwar Hadi bergabung? 


3 komen SUEPERBS...:

NasZ said...[Re perbs]

tak reti guna vlog ni..lagipun saya ni pemalu. anyway, memang satu pembaharuan yang baik..

MOHD NASER.com

Hackers said...[Re perbs]

jom buat vlog..hehe

schaze zainn said...[Re perbs]

schaze kurang sikit tgk vlog xP