sueperb pages

Jul 15, 2011

BEN ASHAARI dan SEKOLAH


Kenangan zaman sekolah.. memang banyak sangat..

kenangan zaman sekolah rendah, pernah kena tinggal bas.. dua kali..

sekali tu, pergi mana tah dengan kawan.. lepas tu tunggu punya tunggu bas tak datang.. selalu bas datang sebelum pukul 6.30 .. dah maghrib tak sampai-sampai bas.. nasib baik la ada cikgu bertugas teman kan.. tunggu punya tunggu van datang.. rupanya bas rosak... ada budak dalam van tu ( dari sekolah lain) nangis teresak-esak ingatkan kena tinggal bas dah.. dalam hati aku "ala baru bas datang lambat sikit nak nangis.." (hehehe.. berlagak)..

kali ke dua, sama jugak.. kalini sampai dah pukul 8 bas tak datang-datang... aku ingat bas rosak lagi.. cikgu yang bertugas tu pun nak balik dah.. dia pun ada anak kat rumah nak jaga... last-last cikgu bagi handphone dia suruh call rumah.. aku call kat rumah, mak aku dah risau dah... apasal tak balik-balik padahal bas ada lalu tadi.. rupa-rupanya memang aku kena tinggal... ape la pakcik bas ni... nasib baik la ada cikgu teman kan...

apa-apa pun, aku cool okey.. tak nangis.. hehe (padahal dalam hati hanya Allah aje yang tahu)..

so korang yang nak join boleh klik SINI ye


5 komen SUEPERBS...:

Lulu Caldina said...[Re perbs]

Lulu singgah baca entri kamu.... :)
selamat petang..

Marina said...[Re perbs]

Hehe...marina pnah kne kejar anjing mase nak naik bas sekolah...tak ke sekolah sungguh anjing itu..hihi

Hukuman di Sekolah

biela bell said...[Re perbs]

perghh! sampai malam..tahan pulak ek..tak call sape2 ke soh pick up?

sue perbs.. said...[Re perbs]

@Marina hehe... kejar la balek.. maen kejar2

sue perbs.. said...[Re perbs]

@Cik Bell biase.. sy berani.. hehe.. call parents tpi kene tnggu balek keje la bru jmput