sueperb pages

Jul 27, 2011

Seharian meng edit..


Semalam aku ada join segmen Ben Ashaari Tanya Berani ke kritik Blog Aku.. dengan beraninya suruh orang kritik blog ni.. lepas tu ada orang komen tak boleh baca tulisan kat blog ni.. sebab warna background post dengan tulisan tak match.. sebelum ni ada jugak komen macam tu.. dan aku sangatlah hairan kenapa tak match.. kalau ikut pada apa yang aku nampak dekat blog aku ni.. background blog ni memang bunga-bunga dan coklat-coklat sikit.. dan background post sepatutnya biru.. tapi tak semua yang masuk blog sueperbs.blogspot.com ni akan nampak seperti apa yang aku nampak..

dan aku dengan berlagak pandai nya, cuba lah godek-godek kot html template blog ni.. dan ambik kau.. terus jadi lain.. fuhh.. aku buat keputusan tak nak lagi guna template lain.. guna template blogger je lah.. semua dah berubah.. dan masa tu jugak la orang tengah rancak datang terjah nak kritik.. walaupun sebenarnya aku tengah buat renovation.. 

aku cuba nak dapatkan background bunga-bunga yang aku suka tu semula.. dan yeah.. setelah berusaha godek-godek, resize, remove, resize, akhirnya aku berjaya mengekalkan background bunga-bunga blog ini..


header lama..

header sekarang

seharian menggodek blog ini, nak blogwalking pun tak ada mood.. agak janggal dengan blog ni.. yeah.. pengajaran untuk aku jugak.. backup dulu kalau nak buat apa-apa.. dan mungkin ni tandanya yang aku kena mengubah template blog ini..

semangat kembali pulih (aceceh).. terima kasih kepada yang mengkritik blog ni..
header? sama macam dulu.. cuma tulisan tu aku edit dulu sebelum upload.. nampak lain sikit tapi ok lah tu.. 

7 komen SUEPERBS...:

Hafizin Jamil said...[Re perbs]

bila nk tuka header baru sueperbs??hehe

Firdaus Life said...[Re perbs]

mungkin mata mereka x bole pada warna tu kot sbb tu kata susah nak baca.. anyway elok juga dengar kata orang komen :D

siti zarizza said...[Re perbs]

tak juin pun segmen tuh. bydway, ur blog is more nice. :D

sue perbs.. said...[Re perbs]

@H.J hehe.. suatu hari nanti..

sue perbs.. said...[Re perbs]

@Freaky mungkin jugak.. tpi rasenye sebab template tu kot.. susah nk loading sampai habis

sue perbs.. said...[Re perbs]

@mate saya bulat thanx ye..

Fara Ada said...[Re perbs]

the new one is more nice! hehe...
cantik cantik! akak nye bila tah nk tuko header...akak malas godek! wakakakaka