sueperb pages

May 9, 2011

Semangat... Semangat..



Pagi-pagi lagi dah tak ada semangat... huh.. mana pergi semangat aku ni..


Hari ni duduk rumah dengan Emak... Otak aku tak dapat berfungsi dengan berapa baik sejak akhir-akhir ni... Emak aku cakap "tu lah makan Maggie banyak sangat".. hmm... ye kot.. dah kenapa asyik makan Magie je?.. masak la makanan yang berkhasiat sikit..


Mungkin 2,3 minggu ni asyik mengidam nak makan Magie je.. entah kenapa nampak Magie je rasa nak makan... 


Rabu ni 'due date' submit "Project Paper" yang dah 5 bulan aku tungkus lumus berusaha buat proposal, buat questionnaire, approach orang jawab survey, analisis data... penat kot ulang alik pergi UiTM tu.. (walaupun Shah Alam je).. 


aku tak nak usaha aku selama ni sia-sia je.. Nak graduate... Tak nak extent semester... Tak nak.. tak nak... 3 tahun dah kat sini.. Projek paper ni la penentu aku boleh graduate ke tak... 


Sekarang semangat dah bertambah sikit... Thanks kat Emak yang bagi semangat kat aku pagi-pagi tadi.. Mungkin sebab Emak perasan tengok aku yang semakin tak bersemangat ni.. nak kata tension tak jugak.. Ok je.. 


Ya, Allah kuatkan semangat hamba mu ini.. 

Semangat... Semangat... 

2 komen SUEPERBS...:

TheIdealMuslimah said...[Re perbs]

Babe! semoga di permudahkan kay? doa banyak2~ inshaAllah He'll grant you :)

sue perbs.. said...[Re perbs]

thanks my bff jasmyn... ^_*