May 21, 2011

Keputusan Maharaja lawak minggu 8..

update Maharaja Lawak... undi masuk menyaksikan R2 berjaya masuk semula.. Undi dilakukan mengikut jumlah 'like' di laman fan page Maharaja Lawak.. R2 mendapat 51134 undian Like menewaskan peserta-peserta lain.

tentang persembahan, tentunya Jozan dan Sepah menjadi pilihan aku... Jozan dengan tema lawak doktor dan pesakit, Sepah pulak dengan tema 'rewang' makcik-makcik dengan tabiat mengumpatnya.

R2 yang diundi masuk pun tak mengecewakan.. lawak la jugak.. dan tadi baru perasan ada jugak diorang sebut 'Pendamaran'... Iwan tu sebenarnya sama sekolah dengan aku kat SMK Pendamaran tapi aku tak perasan pulak.. dah masuk Raja Lawak baru aku tau.. hehe... almaklumlah setahun je pun sekolah situ.. cayalah Iwan.. dan abangnya Rahim..




Dan untuk minggu ke 8 ni akhirnya Man selaku juara Raja Lawak musim ke 5 terpaksa akur tersingkir di minggu ke 8 ini.. yang turut memeranjatkan ialah Nabil juga antara 3 peserta terbawah pada minggu ini..



Untuk minggu ke 9 (minggu depan), bukan tema bebas lagi. Pelawak-pelawak lain akan bergandingan dengan peserta-peserta Maharaja Lawak ini..



p/s: kelajuan broadband ku semakin berkurang... overlimit la pulak..

3 komen SUEPERBS...:

FAUZI NOR said...[Re perbs]

hye sue see,

Thanks being my follower.. and your luck number 150.. later i will review yr blog ...

;p

p@kcikLie said...[Re perbs]

tgk dlm youtube jer...ok jgk tapi terlewat sikit la tau keputusannya...

sue perbs.. said...[Re perbs]

@FAUZI NOR : oh... follower bertuah la ni... thanx coz sudi nk review blog yg tk sberape ni..

@p@kcikLie : sy pon slalu tngk youtube je... ni pon kbtuln kst umah ade astro warna tngk je la... hee