sueperb pages

May 6, 2011

saya menang... sukeeeee nye....

sukanya dia..


mula-mula sekali nak ucap terima kasih banyak-banyak kepada blogger mr Hackers yang buat segmen "Gambar Siapa di Screen HP saya" ni... alhamdulillah, atas keikhlasan hati menunujuk wallpaper hp saya yang tak seberapa tu, entri saya berjaya menambat hatinya.. heheh

untuk melihat entri saya tu, klik kat SINI... gambar siapa la agak-agak nya kat walpapaper hp saya ye?

hasil entri itu saya telah dipilih sebagai pemenang... tak percaya tengok SINI..

Hackers ada bagi nasihat untuk selalu update.. hmm... memang itu perlu saya akui, saya memang lambat update.. tak apa... nanti saya akan usahakan... pelan-pelan kayuh.. hehehe

ok lah... itu sahaja entri saya kali ni.. maju blogger untuk semua...


4 komen SUEPERBS...:

farah ashikin said...[Re perbs]

waah menang contest..

sue perbs.. said...[Re perbs]

fara : haha... nampak betapa free nya aku join contest2 ni.. padahal thesis belum settle lagi... hehe

PCL said...[Re perbs]

tahniah ..hepi blogging!

sue perbs.. said...[Re perbs]

@[p@kcikLie] : [ mamaDiana]

thaniu... hepi blogging too