Oct 29, 2011

Tahniah Negeri Sembilan juara piala Malaysia 2011..





Tahniah Negeri Sembilan kerana berjaya menewaskan Terengganu dengan 2-1.. Gol pertama dijaringkan oleh pemain Terengganu,  Ashaari Shamsudin.. 

Gol kedua jaringan S.Kunalan yang agak tidak disangka-sangka apabila bola terlepas dari tangkapan Sarbini.. dan gol ketiga jaringan Hairuddin Omar .. gol yang sangat cantik menjadikan juara Piala Malaysia 2011 milik Negeri Sembilan.. 

Pemain terbaik untuk Piala Malaysia 2011 milik Hairuddin Omar.. 








Hairuddin Omar..



Tahniah Negeri Sembilan.. 

Antara gol-gol yang dijaringkan untuk piala Malaysia 2011..


8 komen SUEPERBS...:

Fahz said...[Re perbs]

hobin jang hobin menang mlm nie..seronok sgt.hehehhe..pssstttt walaupon warga johor.sokong tetap sokong :P

Bro ahmad said...[Re perbs]

dua dua tak sokong hehehee...XD

TAHNIAH N9

NasZ said...[Re perbs]

tahniah negeri sembilan.

mira_nas said...[Re perbs]

tahniah la.. melompat sakan la roommate mira tu.. huhu

iMah said...[Re perbs]

tido leno den malam niyh..

^^,

Cik Cura said...[Re perbs]

hidup nogori!! hehe

thanx followed. follow u back dear=)

Mz Aisya said...[Re perbs]

tak po Ganu, tahun depan buleh lagi hehe

princess said...[Re perbs]

i was at the stadium . memang semangat habis !!!! rasa macam nak berlari ke tgh padang n lap2 kan je peluh abg2 jang . haha