Oct 7, 2011

BAjet oh BajeT...







okeh aku tengah tengok belanjawan/bajet 2012 ni.. sebelum-sebelum ni aku tak ambil kisah sangat pasal belanjawan ni.. dulu-dulu memang aku pelik bila semua orang sibuk bercakap pasal bajet..

tak boleh macam tu.. aku mesti ambil tahu.. tambah-tambahan lagi pasal bajet negara tanah tumpah darah ku ni.. 


ps: tengok-tengok jugak... faham ke? heheh








11 komen SUEPERBS...:

abah khalisha said...[Re perbs]

dgr kata gomen staff dapat bonus 3.5 betul ke??syok lah depa..kena tgk bite mlm ni

Pia said...[Re perbs]

"anak akk ni asyik kalih sana,kalih sini semua chanel citer bajet..last2 dia boh cd hantu kak limah...."

[sutera kasih] said...[Re perbs]

masa dulu2 x ambik kesah pun..bila dh makin tua ni, kena ambik kisah haha

Wyna Nubies said...[Re perbs]

As Salam,

bajet 2012..tgk jga tadi...
tp masa dh nk abis...
smpat dengar sikit jer..huhu~

SoLy SoLicious said...[Re perbs]

sedang mengkaji teheee...:)

sue perbs.. said...[Re perbs]

@Pia haha.. citer hantu kak limah lgi die faham dri bajet ni

sue perbs.. said...[Re perbs]

@[sutera kasih] itu lah.. dah tua ni mesti kena ambik tahu

sue perbs.. said...[Re perbs]

@Wyna Nubies wasalam.. dun wory.. bleh tngk berita kat tv n surat khabar.. online pon mesti ade

sue perbs.. said...[Re perbs]

@SoLy SoLicious kaji jngn tk kaji

ziraziz said...[Re perbs]

dr zmn kck2 lg dh mmg slalu dgr bajet..wpn ms tu mmg xphm lngsng ha3...

izfanora said...[Re perbs]

tengok jangan tak tengok.. bila tengok, tahu lah sikit apa yang bakal terjadi.. :)