sueperb pages

Oct 21, 2011

Lelaki seperti aku vs gadis seperti aku..

Ramai dah tahu lagu ni kan,, Lagu ni macam best jugak.. lirik lagu ni 'catchy' , unik dan senang nak faham dan aku suka.. hehe.. ni mtv lagu lelaki seperti aku dari aliff satar.. layan je la mtv ni..





Chopp!! ingat lelaki je ada lagu ni.. versi perempuan pun ada la.. hehe.. gadis seperti aku nyanyian oleh Shila Hamzah.. layan jugak lah ye cover lagu ni..





memang tak ada gadis seperti aku tapi yang lebih baik banyak...




5 komen SUEPERBS...:

Addin said...[Re perbs]

ohh lagu baru ke ? tak penah lagi dengar.

p/S : nak test lagu ni . :D

yen(toka ziizokukuto) said...[Re perbs]

perghh terbaiklah dari syila amzah,,heheheh

sue perbs.. said...[Re perbs]

@Addin bru la jugak.. sila2 test.. hehe

sue perbs.. said...[Re perbs]

@yen(toka ziizokukuto) memg terbaek

Zana said...[Re perbs]

Syookkk jaa lagu dia . Suara Shila nak sama je ngan NAjwa latif hee ~