Aug 28, 2011

Segmen Tambah Follower : Edisi Kuih Raya






Sebenarnya dah lama nampak segmen ni.. nak join tapi tak sempat-sempat nak join.. sekarang ni memandangkan dah nak dekat tarikh tutup ( 1 syawal ).. aku berusaha untuk taip secepat mungkin.. hehehe

Syarat nya kena tulis entri lengkapkan ayat ni..



ni dia kuih batang buruk..

kenapa nama dia kuih batang buruk? entah.. rupanya tak ada la buruk sangat.. rasa dia sedap.. mak aku mesti beli kalau balik kampung Muar.. yeah.. Muar kampungku.. tempat lahirku.. 

tapi satu je la yang kena hati-hati.. bila makan kuih ni jangan nak sibuk-sibuk bercakap.. nanti tersembur-sembur kat orang depan.. tak pasal-pasal kena debushh kang.. hehe

ok lah.. selamat hari raya Aidilfitri.. maaf atas segala kesilapan saya ye.. yang masih belum join nak join klik SINI



4 komen SUEPERBS...:

NasZ said...[Re perbs]

saya pun suka kuih batang buruk gak. hehe.

MOHD NASER.com

Nafisah Ruslan said...[Re perbs]

saya suka kuih samprit.. hehe
selamat hari raya.. ramai blogger dari johor lah.. best2

aii Si Colourfulroses said...[Re perbs]

cornflake milo mmg sdp pun...
kuih batang buruk pun sdp juga :)

zareliqa afiqa said...[Re perbs]

yuhuu!! iqa dtg terjah n follow cnie :) sowi yep lmbt sampai.
salam kenal!^^
ma fav almond london.hehee >.< sebab sy ske mkn coklat n almond. <3
Selamat hari raya!

http://zareliqaafiqa.blogspot.com