Aug 24, 2011

Keroro Ajak Share Wallaper Desktop..

Masih wednesday lagi ni kan.. hehe.. dah lama tak buat wordless wednesday ni.. tak ada gambar menarik yang nak share.. ternampak sargeant keroro dengan Firdaus letak gambar desktop.. nak letak jugak la .. ehehe.. ni ha walpaper desktop ku..


amacam? macam budak-budak tak? haha.. walaupun aku nampak macam matang tapi jiwa aku masih melayan benda-benda macam ni tau .. haha.. patung-patung ni sangat comel.. aku suka sangat.. tapi gambar ni pun ambil dari internet je.. bukan aku punya.. 




23 komen SUEPERBS...:

amny said...[Re perbs]

comeynye patung tuu...:]

hira said...[Re perbs]

mahal =_______= hahaha :D

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...[Re perbs]

comel lah..hehe..:D

Zul Fattah said...[Re perbs]

perghh..cute gile anak patung tu.. nak yg tengah tu.. hot nampak..

Kancil 8349 said...[Re perbs]

comelnya...
memandang sesuatu yang comel akan membuatkan hati kita riang dan ceria...apa guna matang kalau hati tertekan...dengan memandang benda2 comel menjadikan diri kita seimbang...
nampak diluar matang tapi didalam penuh ceria dan riang...

Najmah A. M said...[Re perbs]

su...! asal semua orang kata comel? tak scary ke? saya takut itu patung~~~ -__-"


huhu. letak gambar baby la. kucing ke. :P keke.

syahira abdullah said...[Re perbs]

alala somel nye mereka ^^

H.J said...[Re perbs]

pergh..memang matured la..aha

sue perbs.. said...[Re perbs]

@Najmah A. M haha.. comel la najmah.. mane ade scarry.. patung je tu..

tia @ Ini Kisah Tia said...[Re perbs]

alolorhhhh .. ^^

CikNyz said...[Re perbs]

Assalamualaikum..lama rasenyer CikNyz tak jenguk belog ni… maaf sbb CikNyz bz dgn kije ..dikesempatan ni CikNyz nak ucapkan

Selamat berpuasa & Selamat hari Raya
http://syazny7.blogspot.com/2011/08/selamat-hari-raya.html

ikuti jugak entry pasal Gunung kinabalu dari Part1-Part 4
http://syazny7.blogspot.com/2011/08/ciknyz-gunung-kinabalu.html

sergeant keroro said...[Re perbs]

patung ni bukan setakat comel, cool jugak. hehe XD

Ezad Skytech said...[Re perbs]

nampak smart la...tapi kalau buka lappy malam2 tak seram ke..doll tu macam tenung2 je..hee~

Bro ahmad said...[Re perbs]

ni dah quenn dodol ni..cute semua hmm

merahitujambu said...[Re perbs]

comel jee patung tuu
nk doodle free jom laaa

Cik Bell said...[Re perbs]

comelnyerr..geram2..nak curik ase..hehe

iMah said...[Re perbs]

nice ...

syrupmasin said...[Re perbs]

ank patung..wiwiit :D

mamawana said...[Re perbs]

Nak rembat satu anak patung tu leh...

http://nurqasehbiz.blogspot.com/2011/08/berbuka-dgn-bangla.html

lieynanilaz said...[Re perbs]

comel...comel..

aimie amalina said...[Re perbs]

alolololo
comei gile ah!

sifu im said...[Re perbs]

cte dekstop ko..

a d i n said...[Re perbs]

comel gle, xD