Aug 24, 2011

Semangat belajar bertukar semangat shoping..

Sebenarnya aku ada appointment belajar kereta hari ni pukul 4.. tapi baru dapat kol dari pusat memandu tu tadi.. cikgu yang mengajar aku tu mc hari ni.. cehh.. baru semangat nak datang kelas pertama .. bukan senang nak cuti ni... so sekarang dalam kepala hotak ku nak pergi shoping je sekarang.. ye.. jalan TAR.. agak-agak ramai ke orang time-time macam ni? sekarang tengah kerja kan? kerja elok-elok ye.. tak usah pergi jalan TAR tu.. hehehe masalah sekarang siapa pulak yang aku nak ajak ni?? hmm.. nampaknya macam kena pergi sorang-sorang je ni... harap-harap fobia shoping raya aku dulu tak berulang lagi.. doa-doakan aku selamat ye.. ( haha.. macam nak pergi berperang pulak).. ok lah.. aku pergi dulu..

5 komen SUEPERBS...:

Freaky said...[Re perbs]

hehe hati2 tau.. selamat shoping

Kancil 8349 said...[Re perbs]

berhati2 kalau bershopping

lieynanilaz said...[Re perbs]

jln TAR...heaven for shopping...take care..:)

sue perbs.. said...[Re perbs]

yeah.. dh selamat dah bershoping

amny said...[Re perbs]

hati2 !!!! dan jgn boros..ehehhe