Aug 2, 2011

Mengidam Bubur Lambok..


Juadah berbuka puasa ku untuk hari pertama Mihun Sup.. Favourite ku.. Lagi sedap kalau dapat makan Mihun Sup utara.. yang kuah pekat tu.. Tadi beli juadah buka puasa kat bazar berdekatan LRT Universiti.. banyak jenis makanan ada.. tapi ada satu benda yang aku tak jumpa kat bazar tu tadi.. bubur lambok.. Masyaallah.. betapa sedapnya kalau dapat makan bubur lambuk di bulan-bulan puasa ni (maksud aku masa berbuka ye).. Bubur Lambuk Kampung Baru.. sedapnya.. 

Bubur Lambuk Kampung Baru...


aku suka bubur lambuk yang pekat.. perghh... tak boleh bayangkan lebih-lebih.. hehe.. tak pe lah.. puasa baru sehari, nanti cari lagi kat mana ada jual bubur lambuk.. kalau dapat free pon best jugak kan..


p/s : makan-makan jugak, tujuan sebenar puasa tu jangan dilupa.. ^_*




8 komen SUEPERBS...:

cayob said...[Re perbs]

waaaa tentu sedap ini kan....huhuhu....

Selamat Puasa.....sahabat ku...ada masa kunjung-kunjunglah sya di blog yang tak seberapa ini......

http://cayob.blogspot.com/

Fara Ada said...[Re perbs]

erkkk param LRT universiti??
mcm pernah ku dengar nama itu..hahaha...

smlm ada org edarkan bubur lambok percuma kt opis..montot malas turun g ambik..lau x leh kasik sue..hehehehe


SELAMAT BERPUASA sue..

SoLy SoLicious said...[Re perbs]

ramadhan + bubur lambul sinonim kan~

lieynanilaz said...[Re perbs]

kat sini agak susah nak jumpa bubur lambuk...hehe..

sue perbs.. said...[Re perbs]

@cayob slamt berpuase juge.. thanx bkunjung sini

sue perbs.. said...[Re perbs]

@Fara Ada alamak.. ruginye tk ambik bubur tu

sue perbs.. said...[Re perbs]

@lieynanilaz yeke.. sedap nye bubur lambuk.. rugila tk dpt merasa

CikMiMiey said...[Re perbs]

whoaahh ... bubur lambur slh stu peberet kuh d bulan pose , hehe

terliur nih !

p/s : bukan kembar betol , lahir lain2 tahun sbb mase tecik2 dolu gaye cam budak kembar sbb 2 pemili pggil kteorg kmbar , huhu :)