Sep 3, 2011

Salam Aidilfitiri..

Belum terlambat lagi kan nak ucap Selamat Hari Raya.. Hari Raya kan sebulan.. tengah buat apa tu? makan kuih raya ke? jangan ngap sampai habis dah la ye.. ha? kuih raya dah habis? nanti tetamu datang tak dapat nak hidang kuih raya..  hehe..

Ni cubaan aku nak buat kad raya digital ni.. boleh la walaupun macam dah lambat kan.. terima lah kad raya khas untuk blogger-blogger yang sudi menjengah ke blog ku yang tak seberapa ni.. chewah..






baru berapa hari raya, berat badan dah naik? udah-udah la makan tu.. meh jom kita kuruskan badan semula dengan blogwalking.. yeah.. (boley kuruih ke?)..  sama-sama lah kita kunjung mengunjung di hari raya... jom jom jom.. ^_*


5 komen SUEPERBS...:

H.J said...[Re perbs]

buruknya kad raya digital tu...kahkahakah

KuNanGKuNanG said...[Re perbs]

slmt ari raya..maaf zahir batin..

sue perbs.. said...[Re perbs]

@H.J hahaha.. mcm ade yg nk mkn kuih selipar je ni..

sue perbs.. said...[Re perbs]

@KuNanGKuNanG slamat hari raye juge

asnizaziz said...[Re perbs]

lawa apa kad raya tu..huhu..selamat hari raya jugak :)