Aug 2, 2011

Comelnye kucing...


Geram nye tengok kucing-kucing comel ni.. aku suka sangat dengan kucing.. mata bulat..

ada orang cakap, kalau kita baik dengan kucing, kucing tu akan doakan untuk kita.. ye ke? cuba tanya kucing-kucing korang betul tak.. hehe..tapi ada jugak yang takut dengan kucing.. mungkin ada sejarah pahit dengan kucing kot.. kena gigit? kena cakar? sakit? aku dah biasa kot.. setakat ni tak pernah lagi dengar berita orang mati kena gigit atau cakar kucing.. hehe.. sayangi lah kucing anda.. 




8 komen SUEPERBS...:

Luqeem™ said...[Re perbs]

sy suka kucing..tp kucing fobia dgn sy..hehe

said...[Re perbs]

saya sayang kat kucing. betol kot kucing doakan kita, sebab diakan makhluk Allah jugak..

^__^

cayob said...[Re perbs]

Sya pula....kucing suka sya heheheh

http://cayob.blogspot.com/

H.J said...[Re perbs]

saya kadang2 je suka kucing..haha

NasZ said...[Re perbs]

saya suka kucing gak. tapi kucing takut dgn saya.. haha..

MOHD NASER.com

aleen aiden said...[Re perbs]

part mendoakan tuannye tu xtau plak.xpnah tau actually.hu3

Acik said...[Re perbs]

acik geli ler ngan kucing! esp kalu bulu dia lebat ...

asnizaziz said...[Re perbs]

suka kucing jugak walaupon da tak bela lagi T_T