Aug 18, 2011

Shoping Raya.. cuci mata je la..


Sempena cuti nuzul Al-Quran, semua pekerja-pekerja di Selangor dapat cuti.. kebetulan aku memang ambil cuti hari Rabu, jadi dapatlah aku pergi shoping raya dengan kakak dan abangku.. hehe.. 

Kalau nak ikutkan memang nak shoping kat Jalan TAR tu.. tapi dah boleh agak dah mesti sesak giler la hari ni.. kesian la dekat pekerja-pekerja kat Kuala Lumpur tu yang tak dapat cuti.. dah la kena kerja.. pastu kena serbu pulak dengan orang-orang Selangor.. nasib la .. haha

Tadi aku pergi shoping kat Shah Alam je.. Shah Alam pun ramai jugak.. punya la susah aku nak pilih baju.. banyak baju-baju yang cantik.. dan harga pun mesti la cantik kan.. hehe.. Dan abang aku yang dapat baju dia dulu.. lepas tu mesti la nak matching dengan kakak aku kan.. cari punya cari dapat jugak satu.. so, abang dan kakak aku dah settle dah untuk baju raya.. 

Dan hanya aku sorang yang tak dapat-dapat lagi.. kenapa la susah sangat nak pilih baju ni.. haisyh... bila tengok, asyik tak berkenan je.. bila ada yang berkenan, harga tu yang tak berapa diperkenankan ( kan dah merapu dah .. heh ) dan bila harga dah ok, saiz pulak dah tak ada.. stok dah habis? aiyo.. 

Akhirnya aku tak beli apa-apa pun.. pergi dengan tangan kosong, balik pun dengan tangan kosong.. tah apa-apa la kan.. tu la masalah nya.. memilih sangat.. tak apa lah.. raya lambat lagi.. nanti nak survey lagi minggu depan kot kot la dah turun harga.. 



12 komen SUEPERBS...:

ArulchelseA said...[Re perbs]

tu la pasal..kdg2 sy pun cam tu..jalan2 punya jalan..tk beli2 jugak akhirnya..kih kih kih

H.J said...[Re perbs]

kita p shoping 2 la kak sue

asnizaziz said...[Re perbs]

shopping online la..huhu

echaRierie said...[Re perbs]

hehe..sm la..normal la tue kan ?
xpe sy pn xbeli baju raya lg..hihihi

Acik said...[Re perbs]

hahahaaaa
pegi la sehari sbelum raya, kompem turun rege! bolh beli 10! :)

dhiera said...[Re perbs]

sama la kita. kalau ada yg berkenan, harga tak berkenan la plak~

cik aisha said...[Re perbs]

samalah...mmg ssh nak cari yang berkenan harga dan barangnye...hehee.penting gak memilih tukan...haha ayat kaver.

Marina said...[Re perbs]

tak berkenan sungguh time ramai org... nampak org je lebih, baju tak nampak..heee~

- abdul hadi abdul muti - said...[Re perbs]

Mesti beli baju dekat PKNS?? Masalam?? PAS?? SACC?? Haha

Zul Fattah said...[Re perbs]

wahh..best r..aku dah brapa tahun dah ..asyik pakai baju lama je.

hafiz said...[Re perbs]

itu lar, Shah Alam x best. kne dtg Jln Tar gak..haha..=p

SoLy SoLicious said...[Re perbs]

mcm adik kite je...susah gile kalo shopping nan die sbb die terlampau memilih..nk beli kasut sampai 3,4 jam...mati la..heheeee