Apr 2, 2011

Raja ke maharaja..

Semalam dah start rancangan maharaja lawak.. saya tak dapat tengok kat tv.. nasib baik ada yang rajin upload kat youtube.. rancangan ni menghimpunkan peserta-peserta raja lawak yang pernah bertanding.. peserta yang saya minat tentunya JOZAN.. tengok la lawak diorang.. memang ada 'kimia' la si johan ngan zizan ni..




dan saya jugak suka kumpulan SEPAH.. orang johor ni.. SYuib dah kawen.. bila pulak mamat ngan jepp nak kawen ye..

peserta lain ialah kumpulan Jambu(yus dan tauke) , R2, Balas, Nabil, Wai (idlan dan kecik), jihan, amir, Alex, Man, XN3..



thank you to Nazwa69 coz upload kan..



5 komen SUEPERBS...:

farah ashikin said...[Re perbs]

nabil :)

sueperbs said...[Re perbs]

tk mau... nak jozan.. hehe

Sekamar Rindu said...[Re perbs]

lawak johan dan zizan malam tu kurang menyengat laa....

* folo ur blog..

Raji berkata said...[Re perbs]

ap beza maharaja lawak dgn raja lawak o.O

sueperbs said...[Re perbs]

sekamar rindu: mungkin... ramai yang cakap macam tu.. tapi tetap lawak jugak kan..

raji : peserta-peserta maharaja lawak semua pernah masuk raja lawak... maksudnya diorang dah ada pengalaman la dalam industri lawak ni.. so, diorang sepatutnya dah pro untuk buat lawak... ^_*