Apr 20, 2011

berduri diluar lembik di dalam...

                       sedapnya durian..

dah lama aku mengidam durian.. sampai termimpi mimpi... serius mengidam.. ok tadi ayah dan mak aku balik kampung kat Banting ada sikit urusan... aku nak ikut tapi memandangkan aku tak siap SPSS aku lagi so aku terpaksa la berkorban masa dan tenaga di UiTM bersama Kak Lyn dan Dira.... 

mak ayah yang hantar pegi sana ( ok mesti korang ingat aku anak mak.. anak manja)... malas nak naik bas la... banyak pendatang... bahaya jalan sorang-sorang..

ok... berusaha menggodek data, sempat lagi layan cerita hindustan (We are family)... lakonan kareena kapoor, arjun rampal dengan rani mukherjee (aku tak tau eja)... sampai petang, mak ayah aku ambil lagi hantar balik PJ.. naik je kereta aku dah dapat cam satu bau... bau durian weh.. kuat betul reseptor bau aku ni..

rupa-rupanya sebijik je durian je... mak aku cakap sebijik RM 23... mak ai.. mahal tu.. selalu tengok kat tepi jalan 4 biji RM10 je.. (memang aku tak pernah beli sendiri)..

oleh sebab mahal ayah aku beli sebijik je... boleh la makan sorang seulas dua.. cukup la tu sekadar nak melepas rindu... hihi... 

isinya perghh.... terliur..




p/s : ye.. memang tak puas... nak lagi durian... durian oh durian...






0 komen SUEPERBS...: