sueperb pages

Apr 19, 2011

He is stronger... he is my hero...

What is a home without proper Internet connection? Let's make ourselves at home with #P14G broadband this instant!




Cuma nak mengupdate apa yang aku beli masa PIKOM PC Fair kat KLCC hari ahad lepas.. terrr lambat update.. (bila masa yang terrr cepat tu? )

Ok.. target nak beli external je sebenarnya... lebih 3 kali pusing tapi tak beli apa-apa pun lagi.. (biasa la kena survey dulu.. nanti menyesal pulak terbeli yang lagi mahal)...

first yang aku beli...

mp3 with memory card..


tengok la.. mp3 ni memang tak ada dalam list pun .. dan dah ada rasanya kat rumah tapi dah lama tak guna...  harga dia macam agak murah.. RM 29.90... ada radio tapi memory card tak sedia... memory card pakai yang micro sd (Hp Nokia selalu pakai)...

Aku pakai Sony, jadi memory card nya tak sama... kena la beli.. memory card sekarang dah murah... dulu emory card 1 gig pun dah RM100 lebih... melampau betul... aku beli micro SD jenama KINGSTON 4gig punya... RM 24... ok la tu.. dan kebetulan ada lucky draw untuk siapa yang beli barangan KINGSTON ni... tapi kena cari booth dia... puas pusing-pusing masih tak jumpa..

kembali kepada tujuan asal...External Hard Disk... Western Digital 1 terabyte dalam RM 339 kalau tak silap.. Seagate 1 terrabyte RM 319 kot... ada yang murah lagi jenama Samsung... RM295.. kalau yang 500gig yang paling murah RM150 lebih..  Ok.. aku beli jenama Samsung memandangkan tu yang paling murah...

external.. permukaan nya macam cermin.. nampak tak tangan siapakah itu???

dah dapat external, nak redeem hadiah pulak... susah betul nak cari booth KINGSTON ni... dah samapi hujung tak jumpa-jumpa jugak... pusing lagi sekali.... masa pusing-pusing tu, aku telah di kejar oleh orang-orang Broadband... semua jenama ada... cakap je nak apa.... dan aku telah secara tak sengaja terr stop di booth P1 Wimax... dengar je la promotion nya... dan tiba-tiba aku telah terregister untuk pakej broadband RM 49 punya... haha... banyak sangat terr ni.. 

broadband baru... 


dapat beg dan beberapa godies di dalam..


sekarang tengah guna la ni.. hehehe..... boleh tahan la dari broadband sebelum ni... walaupun saiz dia besar sikit je dari broadband biasa..



p/s : sebenarnya aku memang nak tukar broadband sebab sebelum ni punya, limit dia 3 gig... kejap je dah habis dan bulan-bulan RM68... kadang-kadang kena topup lagi... heyy.. aku student lagi... mana dapat gaji lagi nak bayar tiap-tiap bulan..

p/s : saya promote dengan ikhlas... saya bukan agen P1 Wimax ni ye... heheh



0 komen SUEPERBS...: