Apr 22, 2011

Hey Gay... kembali la ke pangkal jalan...

Gay.. hubungan songsang lelaki dengan lelaki... kenapa? mengikut yang selalu aku dengar dan baca pasal golongan yang bukan lelaki 'straight' ni, naluri dia dah memang macam tu sejak kecil adalah naluri perempuan... Astaghfirullahalazim... kenapa macam tu ye? Aku bersyukur aku bukan tergolong dalam golongan macam tu.. bukan nak membenci bukan nak menghukum, tapi kembali lah ke pangkal jalan...






semalam baru tengok cerita pasal gay.. Dalam Botol... yang dulu ada kontroversi pasal pelakon utamanya nya 'Arja Lee' tu.. watak Rudy dan Ghous yang mempunyai hubungan songsang.. Ruby sampai sanggup nak ubah penampilan jadi perempuan... betapa hancur nya hati mak dan ayah Ruby melihat anak nya yang sesat tu.. dari kecik dibela, bila dah besar kenapa sampai jadi macamtu? Ruby kata dia tak nak menipu, dia jujur pada diri sendiri... huh.. Jujur ke macam tu??


Ya Allah... tetapkan lah hati kami... semoga kami berada di jalan yang lurus...




P/s; raza dunia macam dah sangat teruk.. tanda-tanda akhir zaman..



1 komen SUEPERBS...:

fuuyooh said...[Re perbs]

Ya Allah... tetapkan lah hati kami... semoga kami berada di jalan yang lurus
Gula-gula benci dengan aku