Nov 10, 2011

Rindunya.. seminggu rasa macam setahun..




Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Apakhabar anda di sana.. harap-harap sihat hendaknya.. saya di sini sihat sejahtera.. ahaha.. macam tulis surat zaman dulu-dulu pulak.. yeah.. rasa janggal pulak nak menaip setelah hampir seminggu terpaksa tinggalkan blog..

Alkisah nya, sehari sebelum hari raya Qurban hari tu, aku balik ke rumah mak ayah.. sementara menunggu, aku pun macam biasa la berjalan-jalan di alam maya ni.. bila mereka sampai nak ambil aku baru lah terhegeh-hegeh nak kemas beg.. masuk kan laptop semua..

bila sampai rumah, dengan eksaited nya nak mengupdate blog kononnya nak ucap selamat hari raya, rupa-rupanya, terlupa nak masukkan brokben dalam beg nya.. makanya, melopong la depan laptop tak tau nak cakap apa.. hehe.. 

wah.. memang betul rindu kat blog ni.. nak makan teirngat blog, nak tidur teringat blog.. hehe.. 

hari ni baru lah dapat bukak blog ni.. huhu.. selamat kembali ke blog.. ^_*