Nov 12, 2011

Make up Wanita vs Make up Lelaki..



Kalau wanita make up tu memang biasa kita lihat tapi kalau lelaki make up macam mana ye? kalau artis lelaki make up boleh terima lagi.. tapi kalau kawan-kawan laki atau teman-teman lelaki korang make up korang rasa macam mana rupanya? hmm..

aku tak tahu la kalau ada lelaki yang make up pakai bedak kosmetik mahal-mahal mengalahkan perempuan.. apa sekali pun, terpulang la kat korang macam mana cara korang menjaga penampilan diri.. aku tak boleh nak cakap lebih-lebih pasal make up ni.. serahkan pada yang pakar ye.. hehe

yang ni pakar-pakar make up dari youtube... Maria Elena untuk tutorial make up wanita dan Aman Wan untuk tutorial make up lelaki... tengok lah.. tergelak-gelak aku tengok terutama yang make up laki tu..














9 komen SUEPERBS...:

iMah said...[Re perbs]

kelaka lah yg vdeo laki tu
>.<

yen(toka ziizokukuto) said...[Re perbs]

aman wan terbaik,,heheheh

Ebell Lee Syasya said...[Re perbs]

muahahahahaha..terbaek berus mascara lelaki tuh

lieynanilaz said...[Re perbs]

kihkih...memang kelakar...

farz zull said...[Re perbs]

haha! Amanwan memang pak lawak...kurus sket sure lagi smart, hehe...tapi chubby2 pon comeii..;p

pha is said...[Re perbs]

dania dah maju... laki pon nk merasa make up jugak.. heheh

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! said...[Re perbs]

haha geli tau tengok yang lelaki tu, tapi lawak gak...

Daddylicious said...[Re perbs]

belum sampai hati lagi nak buat ..hehe

aimie amalina said...[Re perbs]

hehehehee
lelaki make up
mang superb
hihihi