sueperb pages

Sep 17, 2011

Usha-usha MCTF..


Seperti yang dah dirancang, 16 September aku nak usha-usha Malaysia Career and Training Fair (MCTF).. Career Fair tu start pukul 10 .. aku dan kawan pegi dalam pukul 11 lebih.. tu pun dah ramai jugak yang datang.. untuk career fair ni korang kena daftar nama sebab diorang nak kira berapa ramai pengunjung yang datang.. 
Mid Valley Exhibition Centre..


memang banyak company-company yang menyertai career tu yang kebanyakan nya aku pun tak berapa tahu kewujudan company tu.. huhu.. yang penting, aku drop aje resume.. lebih kurang 20 salinan resume aku bawak.. tapi ada jugak yang kitorang saje isi borang atau drop resume semata-mata nak free gift company tu.. ada yang bagi pen, ada bagi beg, notepad dan banyak lagi.. 

Selain company, ada jugak booth-booth untuk yang nak melanjutkan pelajaran.. kitorang usha-usha jugak kot-kot lah ada rezeki nak sambung master.. dan booth SPR pun kitorang usha sebab nak check nama dah daftar belum untuk undi pilihanraya nanti.. aku rasa macam pernah daftar masa kat U dulu.. tapi check nama tadi tak ada pulak.. kitorang isi borang lagi nak make sure kitorang dah mendaftar..  yeah.. aku dah layak mengundi.. korang dah daftar belum?


Agak lama jugak lah kitorang pusing-pusing satu career fair tu.. harap-harap ada lah panggilan kerja lepas ni... dan inilah hasilnya.. hasil barang-barang yang aku kumpul kat career fair tu.. 



ni pun kira agak sikit jugak la.. ada banyak beg tapi banyak yang dah habis.. orang yang datang awal je dapat.. yang paling standard bila datang job fair ni mesti la pen.. ni koleksi-koleksi pen yang sempat au kumpul...





penat sudah usha-usha Mid VAlley.. harini nak ussha Karnival Kerjaya kat PWTC pulak.. joom-jom.. dan bagi yang nak pergi MCTF tu, career fair nya masih ada lagi sampai Ahad 18 September ni..






8 komen SUEPERBS...:

SoLy SoLicious said...[Re perbs]

menarik.. nk tery usha jugak la..heeee

Acik said...[Re perbs]

alaaa ... penat ler gi karnival gitu tp dp gak beg n pen free, kan! Jadi ler ... :)

Firdaus Life said...[Re perbs]

wah gud luck. mana tau drop resume dapat job lepas ni ke :D

Aleen Aiden said...[Re perbs]

hahah.kira berbaloi jugaklah sbb byk dapat free gift ye.xhaci..nak jugak!hu3

sue perbs.. said...[Re perbs]

@SoLy SoLicious usha jngn tk usha..

sue perbs.. said...[Re perbs]

@Aciktkpela.. dpt pen pon kire ok dh.. hehe

sue perbs.. said...[Re perbs]

@Freaky thanx.. mudah2an

sue perbs.. said...[Re perbs]

@aleen aiden hehe.. klu nk kene la pegi..