Sep 9, 2011

Cerita pasal Botak lagi???

Sejak berlakon cerita Juvana, Botak atau nama sebenar Johan Arif Asari semakin dikenali ramai.. walaupun cerita Juvana dah lebih sebulan tamat tapi masih ramai lagi yang menggoogle tentang Johan Asari ni.. Buktinya kat blog sueperbs.blogspot.com ni pun masih ada lagi yang datang kerana mencari maklumat tentang Johan Asari..tengok la statistk kat blog ni

search keyword..


kalau ada yang perasan, dalam bulan syawal ni, ada beberapa drama yang di lakonkan oleh Johan Asari.. antara drama yang aku tengok cerita Janjiku kepada Al Walid (kalau tak silap ni la tajuk dia..) kat TV3.. dan ada jugak drama kat TV lain yang Johan Asari berlakon.. mungkin aku yang tak perasan.. 

yang terbaru, drama Cinta Elysa kat TV3.. Johan Asari digandingkan dengan Fasha Sandha.. kalau tengok kat preview iklan cerita ni, watak Johan Asari nampak macam ala-ala jahat .. macam kat cerita Juvana jugak.. mungkin Johan Asari lebih suka watak-watak macam tu kot? cuma dalam drama ni Johan Asari tak botak dah.. hehe.. dia memegang watak sebagai Aril.. 





kat bawah ni sedikit promo cerita Cinta Elysa..



nak tahu lebih lanjut pasal cerita ni boleh cek kat laman SUHAN POST ..




4 komen SUEPERBS...:

ArulchelseA said...[Re perbs]

trus jadi hero botak ye.. kih kih kih

Kancil 8349 said...[Re perbs]

haha...mungkin peminat gila kat watak botak tu...hahaha

Acik said...[Re perbs]

acik x reti ler seo ni ... :(

Freaky said...[Re perbs]

pemes ye botak skang. haha tp skang x botak da :P