sueperb pages

Dec 19, 2011

Tegarkah anda...


Adakah anda seorang blogger yang tegar? Blogger yang tegar tak boleh duduk diam kalau sehari tak update blog.. dalam fikiran ada je idea-idea nak tulis.. kalau tak bukak blog rasa tak lengkap hari-hari nya.. pergi mana-mana mesti nak tangkap gambar nak masuk dalam blog.. betul ke?

Hmm, agak-agak berapa tegar kah anda dengan blog? Tahap maksimum? okey aku sebenarnya tak ada idea sangat pun malam-malam (eh..pagi kot) ni.. tapi rasa nak tulis jugak.. sekarang pukul 2.20 pagi tapi masih tak boleh tido.. okeyh aku tipu sebenarnya.. aku bukan tak boleh tido, aku baru bangun dari tidur.. ^_<  tertidur awal.. bila terbangun tak boleh nak tidur.. terus online.. bukak blog.. dengan harapan boleh tulis sesuatu... dan sekarang tengah tulis lah ni..

nampak tak beza gaya penulisan waktu siang dan waktu sepatutnya tengah tidur? tak nampak? memang lah.. aku di sini kau di sana. mana boleh nampak... ahah.. sebelum aku menulis merapu rapu lagi, baik aku stop di sini.. dan sambung tidur mungkin? hehe..

Just nak share video kat bawah ni.. mungkin anda dah tengok.. mungkin belum.. video Najwa Latif bersama Johan di studio Era.. Walaupun banyak merapu tapi Johan ni memang lawak.. Lawak spontan.. tergelak tengok video ni sorang-sorang..








5 komen SUEPERBS...:

Najwa Not Nadrah said...[Re perbs]

saya pun update blog pagi2 T__T huhu

video tu memang kelakar..najwa latif pun cute..tergelak je dia..hehe :D

Anum said...[Re perbs]

kelakarnya

SoLy SoLicious said...[Re perbs]

hahaha.... johan2 ha..

Azza Azman said...[Re perbs]

saya hanya akan tulis kalau ada benda nk share je atau ada info untuk pembaca.. sbb saya tak suka tulis benda yang saya tak xde orang yang baca dan peduli. itu saya.

aamalinaazman said...[Re perbs]

sejak balik kg ritu kdr menghupdate dh kureng
wuwuwuwu
kene tegar balikk ni