Dec 4, 2011

Gangguan JIN - jauhi amalan sihir..


Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Hari minggu ni pergi mana? duduk rumah je? jalan? jalan di alam maya je ke?
Lama rasanya tak balik rumah mak ayah.. hey orang-orang Klang, saya di sini.. ahaha.. (bajet glamer sangat lah..)




Tadi usha-usha FB ada nampak kawan share pasal video ni.. video di mana seorang yang terkena gangguan jin menelefon di dalam sebuah rancangan TV ni.. tiba-tiba dalam perbualan tu suara jin dalam badan permpuan tu keluar.. seram ok aku tengok..

tengok lah macam mana Ustaz ni mengawal gangguan-gangguan ini..







ps: semoga terhindar dari sihir ini...



7 komen SUEPERBS...:

Acik said...[Re perbs]

erkkkk ... takut nak tengok!

Teenager Housemaid said...[Re perbs]

ya Allah, moga kita semua terhindar dari sihir..ameen...

- abdul hadi abdul muti - said...[Re perbs]

seram..

Bro Ahmad said...[Re perbs]

minta jauh amalan sihir..syirik dosa besar

KuNanGKuNanG said...[Re perbs]

sy pun ada share video ni kt fb..sy pun dok klang.he3..
moga kite sentiasa dilindungi olehNYa.amin..

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! said...[Re perbs]

azza tengok video ni dua bulan lepas... pergh seram...

sue perbs.. said...[Re perbs]

@KuNanGKuNanG amin... hehe.. org Klang jugak..