sueperb pages

Mar 31, 2011

saya suka encik kenny.. muahh muahh

rindu dengan encik kenny.. dah lama tinggalkan dia.. harini, tanggal 31 march, en kenny muncul mengubat rindu.. walau terpalsa tunggu lama, saya sanggup, saya rela.. hehehe


hensem la kartun ni..

hari ni alhamdulillah rezeki murah... pagi-pagi breakfast kak fin belanja mihun... kenyang-kenyang... 

mari-mari... nasi lemak... mihun... mi goreng.. pilih pilih

untuk lunch pulak, alhamdulillah rezki murah lagi.. kali ni... en azrin belanja pulak.. sempena naik pangkat kot.. hehe.. yang best tu belanja En Kenny... kul 12 dah order... lunch time kol 1 tapi en kenny sampai lambat... takpe.. saya sanggup tunggu..  demi encik kenny.... hehe

ni la encik kenny yang saya maksudkan... Kenny Rogers Roaster..

Alhamdulillah, semenjak praktikal di department ni, saya selalu dibelanja.. yela budak praktikal mana dapat gaji... dapat elaun cukup-cukup untuk tambang dan barang keperluan lain.. 

ada jugak niat nak belanja encik encik, puan puan kat department ni... Insyaallah satu hari nanti.. hehehe...sangat bertuah dapat praktikal kat sini... tinggal 2 minggu lagi je... sedih nya...






0 komen SUEPERBS...: