Mar 24, 2011

Jasad terbiar di bahu jalan

Petang tadi lepas balik kerja aku singgah Jalan TAR kejap nak cari barang.. masa jalan nak ke MYDIN tu, terkejut nampak jasad seorang lelaki terbaring betul-betul kat tempat orang lalu lalang..tak tau sama ada laki tu gila atau dah mati... tapi orang lalu lalang macam tak hirau je.. tak tolong pun.. aku nak tolong pun takut.. Ye la kang tak pasal-pasal kena cekik ke, terajang ke, cium ke (heyp!!)... KL macam-macam jenis orang.. tak boleh nak percaya sangat.. tambah-tambah lagi aku ni perempuan.. bahaya tau..

apa-apa pun aku sempat la ambil gambar guna kamera hp je semata-mata nak tunjuk kat korang... aku beranikan diri jugak curi-curi snap gambar laki tu.. tak tau la orang tengok ke tak.. tah-tah lakonan je..."Bang bang Boom"...  mana la tau sekarang ni kan banyak rancangan nak kenakan orang.. huhu... harap-harap tak la ye...

ngantuk sangat ke samapi tertidur di tengah orang2 ramai??




















zoom lagi... tak jelas pulak... 



ni paling dekat.. what do you think??



Hmmmmmm....















6 komen SUEPERBS...:

farah ashikin said...[Re perbs]

kalo tetiba dye bgn tngkap kaki org cmner??

sueperbs said...[Re perbs]

gilerr.. klu ak dh mnjerit.. huhu..

Sakinah Rosli said...[Re perbs]

wow. ini kerja sangat bahaya, Sue Bond.

sueperbs said...[Re perbs]

haha... well, sy memang brani wat keje2 mcm ni.. hehe

Sakinah Rosli said...[Re perbs]

teruskan usaha asal jangan kena cekup sudah...

sueperbs said...[Re perbs]

hehe... ok.. chaiyok2