Mar 9, 2011

Ye rambut awak memang cantik



Pernah tak korang tengah bersesak-sesak dengan orang ramai tetiba ada perempuan yang menghayun hayun kan rambutnya ala-ala Ella (kalau Ella pun tak pernah kot nak hayun hayun rambut masa orang tengah bersesak-sesak. Hoh.. agak menjengkelkan bagi aku..
Cik (atau puan), saya tau la rambut awak tu panjang dan menawan.. , macam iklan syampoo… guna jari pun boleh kan.. tapi kalau dah kat tempat yang sesak dan susah nak bernafas macam kat LRT ni, tak perlu la nak hayun-hayun kan rambut cik (atau puan) itu. Dah la saya duduk belakang cik (atau puan), bila cik ( atau puan) main hayun-hayun macamtu, rambut cik (atau puan) tu kena muka saya ni tau.. macam kena libas je rasanya.. tak kisah la wangi ke busuk ke.. tapi kalau dah melibas muka saya, rasa macam nak libas balik je.. sabar sue sabar..

think +ve : mungkin dia baru syampoo rambut dia dengan rejoice.. nak test power kot..

cantik tak?? 


Tu je la entry yang ringkas untuk hari ni..  ^_*


4 komen SUEPERBS...:

ezaty said...[Re perbs]

haha. sue, rambut dia cantik la tu sbb tu buat mcm 2. :p

sueperbs said...[Re perbs]

yela kot ezaty.. hehe

Najmah A. M said...[Re perbs]

haha~ pi libas dia balik, su. pakai tali pinggang sedas. HOHO~ *gila kejam, najmah!* -____-"

anyway. memang serious saket mata tengok orang dok libas2 rambut ni. adalah ala2 perbuatan perasan ye untuk pengetahuan semua. chit! macam dia sorang rambut cun. :P

sueperbs said...[Re perbs]

hehe... betol2 najmah.. mcm dia sorg ade rambut...
tk smpaii hati nk libas balik..