sueperb pages

Mar 20, 2011

Cukup la tipu orang.. tak berkat tau dok?

Harini ada seminar for "finishing school".. sangat berguna especially kepada fresh graduate.. banyak tips-tips untuk interview dalam keadaan market sekarang yang sangat susah nak cari kerja.. kena unik, konfiden n banyak lagi la.. ceramah sampai petang tapi aku datang sampai tengah hari je semata mata nak pegi low yat sebab ada tertengok iklan ni.. 


keratan iklan akhbar..


laser printer RM49? Net book RM 199? External RM9.90? Murah tu weyh.. Kat mana ada jual? huhu.. memandangkan aku agak mudah terpengaruh dengan iklan-iklan ni, aku sanggup pergi walaupun aku tak sepatutnya ada di low yat harini...naik monorail sampai jalan Imbi dan jalan sikit dah sampai Low Yatt dah..

IT showdown ada kat level bawah sekali.. tengok harga-harga macam standard je.. lepas tu tanya la dealer kat situ, ada lagi ke promotion kat atas tu... then dia cakap promotion tu dapat kalau you beli barang then ada lucky draw hadiah-hadiah tu,, oo ye ke... penat je datang.. tapi memang dah agak dah benda-benda ni ada trick dia.. biasala nak attract customer letak la ayat macam-macam..

aku rasa agak tertipu but its ok la.. lagipun aku tak la mengharap sangat nak beli.. tapi kalau ada boleh jugak (hehehe)..  aku tengok balik flyers dia tu..ni aku zoom..



limited discount vouchers tu dia refer kepada hadiah lucky draw yang anda akan dapat kalau anda beli apa-apa barang kat situ je.. tak perlu bermimpi la nak harga murah-murah ye.. 

pesanan : lain kali baca bagi habis ye.. jangan tengok gambar je.. &_*

1 komen SUEPERBS...:

farah ashikin said...[Re perbs]

hahaha.. slalu flyers x terang kan