Mar 16, 2011

Aku tak takut hantu..

Baca tajuk macam berlagak je kan.. haha.. ye la.. kenapa nak takut hantu.. takut pada Allah SWT je.. 



Yeke tak takut hantu? Tak pernah terserempak boleh la cakap.. kan? kan? setakat tengok cerita hantu kat wayang memang la tak takut.. tapi aku teringat dekat seorang kawan aku yang memang sangat penakut dengan hantu ni.. dulu masa zaman student dulu pernah la keluar bertiga jalan kat Mid Valley. Lepas tu teringin nak tengok wayang.. dan kebetulan cerita seram baru keluar.. tajuk nya "Histeria".. Dua orang nak tengok dan sorang tak nak.. so ikut pada majoriti la.. kesian dia terpaksa tengok jugak..

kat dalam panggung tak pasal-pasal bila terkejut je, kitorang kena pukul kena cubit dengan kawan yang penakut hantu ni..  haisyh.. memang seram la tengok cerita hantu dengan kawan aku sorang ni.. bukan seram dengan cerita tu tapi seram kena pukul dan kena cubit.. sakit woo.. sudah tak mau tengok cerita hantu lagi.. 

tapi hari tu tengok cerita seram versi Thailand "My haunted ex-girlfriend" dengan kawan lama (sekolah rendah)...

     Tkah : Takut jugak cerita tu kan?
     Haja: Ha'ah.. Boleh gugur jantung asyik terkejut je..
     Aku : Takut ke? Biasa je.. Tak takut pun
     Tkah : Memang la.. Awak tidur mana tau apa yang berlaku...
     Haja: Sue tidur? patut la senyap je.. macam tak ada perasaan..
    Aku: Hehehe

Bukan sengaja ye... Terrrr tidur... yelah dah la bahasa Thailand.. baca subtitle je boleh ngantuk tau.. hehe.. dan sebab lain lagi mungkin sebab dah penat berjalan baru nak tengok wayang.. dan mungkin jugak sebab baru belasah makan KFC. So, jangan la tidur di dalam panggung... rugi je bayar tiket.. tidur kat rumah kan free..hmmm

     
manusia juga kadang-kadang lagi menakutkan dari hantu.. pernah dengar dialog "perangai macam hantu"... maksud nya macam mana ye?? huhuhu

Allah maha berkuasa dan tiada yang dapat menandingi nya.. Sekian entri malam ni.. jangan mimpi hantu sudah la ye... heeee heee heee heeee

0 komen SUEPERBS...: