sueperb pages

Mar 21, 2011

aku nak jual diri aku... siapa nak beli?

esok aku tekad nak jual diri aku... ada siapa-siapa nak beli aku tak.. aku nak duit... beli la aku... beli la.. aku rela dibeli.. jual-jual.. siapa nak beli??..


bunyi macam anak ayam je kan... hey hey hey... aku bukan GRO dan bukan jugak pelacur ye... jangan salah faham... aku nak jual diri kat UiTM esok.. di dewan ANNEX akan ada "Career attack" special untuk undergraduate yang nak cari kerja. So, esok mestii akan ramai yang bertandang nak pegi open interview.. jom jom join sekali... ada lebih kurang 66 'companies' akan terlibat dengan "career fair" ni... apa kata cuba uji tahap keberanian, tahap kekonfidenan anda esok.. event itu akan berlangsung 3 hari... 22-24 march.. jom serbu beramai ramai.. mari "sell yourself" untuk dapat kerja yang anda idam-idamkan.. 


     66 Companies Participated, 2500 Vacancies!!!



0 komen SUEPERBS...: